Gå til innhold

når kommer Mandariner/klementiner i butiken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Burde ikke sesongen starte snart ??

Er jo julegodis alt! Men jeg vil ha klementiner !!!:)

Anonymous poster hash: 7f187...b11
Skrevet

Har kjøpt et par ganger allerede, jeg.

AKKURAT spist opp en NÅ :D

Anonymous poster hash: 41938...28d
Skrevet

Jeg har kjøpt klementiner i dag!! :D

Har ikke hatt tid til å smake på de ennå, men de så veldig gode ut.

Skrevet

Klementiner. Ikke mandariner. Selges det i det hele tatt mandariner her i landet? De er sure i alle fall. Til forskjell fra klementiner, som er søte.

Anonymous poster hash: 0add1...e13
Skrevet

klementiner da !!

Hvilken butikk kjøpte du dem på ?? =) mmmm

helst med få steiner i .- grøss

Anonymous poster hash: 7f187...b11
Skrevet

Mandariner finner du hele året. De er hermetiserte, og står sammen med annen hermetisert frukt og desserter. Klementinene er ute i butikken allerede. Hvis vår rema har det, har nok de andre det også. :)

Skrevet

Jeg har i hvert fall kjøpt på Meny, men tror jeg kjøpte på Rema også.... I hvert fall Meny. Men mener å ha sett dem på Kiwi også. Tror de er i de fleste butikker nå.

Så løp og kjøp :)

De jeg har kjøpt nå har vært søte. Men jeg lukter alltid på dem. De må lukte friskt og godt klementin, liksom.

Hvis det ikke lukter noe av dem er de som regel sure.

Men det er en balanse med at de kan bli overmodne også.

Der jeg har kjøpt har det vært mange som er altfor myke (støtskade?), så bare ta de som er fine og lukter godt ;)

Hm... må viss ha en til jeg, nå :)

Anonymous poster hash: 41938...28d
Skrevet

Har kjøpt klementiner i flere måneder jeg, samt kom over mandariner på Coop Obs for flere uker siden. Jeg luuuuurer på om det har vært en blings av en ansatt som ikke har greie på frukt å lage mandarin-skiltet, men synes det er litt rart også, de må da vite hva de pakker ut i butikken. Mandariner er jo ikke lett å finne. Jeg smakte ikke noe forskjell heller, så ikke vet jeg..

Synes det er så varierede grad av smak og kvalitet på klemetiner og appelsiner at jeg gidder ikke å kjøpe det så ofte. I en selvplukket pose kan det være bare en jeg synes var god, irriterende.. Det gjeder forøvrig ferdigpakkede nett også.

Anonymous poster hash: 96609...4cd

Skrevet

Mandariner selges kun i hermetisert tilstand her i landet. Sånn har det vel vært i snart 30 år. Det er alltid klementiner, så vær snill å rett på butikkansatte hvis dere tar dem i å sette ut feil skilt. ;)

Skrevet

Har kjøpt klementiner flere ganger i år allerede, men dessverre har ingen av dem vært gode... Er det november de gode klementinene begynner å komme?

Anonymous poster hash: 4e7bb...c96

Skrevet

De GODE klementinene er STORE. De er i det minste dobbelt så store som de vanlige. Store, fine, saftige, søte, til og med vakre! Mmmm... Jeg sjekket i dag, ingen... Bare de vanlige, kjedelige, små, manneballestore klementinene.

Skrevet

De GODE klementinene er STORE. De er i det minste dobbelt så store som de vanlige. Store, fine, saftige, søte, til og med vakre! Mmmm... Jeg sjekket i dag, ingen... Bare de vanlige, kjedelige, små, manneballestore klementinene.

Haha! Manneballestore klementiner! Jeg leeeer! Litt av en ting å sammenligne usmakelige klementiner med ^_^

Anonymous poster hash: e73b8...914

Skrevet

Haha! Manneballestore klementiner! Jeg leeeer! Litt av en ting å sammenligne usmakelige klementiner med ^_^

Anonymous poster hash: e73b8...914

mmmm. Nå fikk jeg bra lyst på klementiner gitt. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...