Gå til innhold

Tur ril Roma - ok bursdagsgave til 10 åring ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldste drømmer om å dra til Roma for å se colloseum og alle de andre historiske stedene der. Våren er en bra tid, og han har bursdag i påsken nedte år.

Lurte derfor på om vi skulle gi han en tur i gave. Han hadde nok blitt utrolig glad.

Men minste på 6 må jo også være med, så blir det rart at han må dele gaven med lillebror på den måten ?

Hva tenker dere ?

Vil gi noe mer spesielt enn en legoeske liksom.

Anonymous poster hash: 55a3a...7c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må da være en fantastisk gave.

Og i tillegg til Romatur får han lov å ha med lillebror som han kan forklare og vise det han kan til ;)

Skrevet

Helt grei gave. Ville kanskje gitt noe mer, en bok og en dunjakke i tillegg, så han ikke bare får turen.

Anonymous poster hash: cd690...a1b
Skrevet

God idé!

Når minsten blir 10 år kan dere jo gjøre det samme, reise ett eller annet sted han ønsker å dra til? :)

Skrevet

Synes det høres ut som en kjempefin gave :) Min 8-åring hadde elsket en tur til Roma :) Hadde nok gitt en liten pakke på dagen i tillegg, ikke noe dyrt, men en bok, et spill eller lignende.

Anonymous poster hash: b2a7a...d22
Skrevet

Helt grei gave. Ville kanskje gitt noe mer, en bok og en dunjakke i tillegg, så han ikke bare får turen. Anonymous poster hash: cd690...a1b

Hahah

Anonymous poster hash: c6730...f34

Skrevet

Ja, vi må gjøre det samme med minsten så da går det jo opp i opp ang å ha med bror på tur.

Hi

Anonymous poster hash: 55a3a...7c2

Skrevet

Kjempeflott gave!

Hva med å gi en konvolutt med noen euro i lommepenger på dagen? Da blir konvolutten noe han får som han ikke må dele med lillebror. 

Anonymous poster hash: 6c90b...289
Skrevet

Fantastisk gave!! Foreslår feks reiseguide med billetter inni innpakket på bursdagen.

Skrevet

Jenta mi fikk tur til syvårsdagen. Men for meg vær litt av poenget at hun fikk turen alene med meg, uten søsken. Det blir ikke en gave til ham når det blir familieferie. Vi reiste bare meg igjen jenta og storkoste oss. Hun fikk shoppe litt og slapp å ta hensyn til noen andre. Jeg ville forsøkt å skaffe barnevakt til seksåringen. Hun fikk også en liten gave på selve dagen, bare et par hundre kr. Vi vekker alltid barna med gave på bursdagen.

Anonymous poster hash: fb5f0...6dd

Skrevet

Genial ide, her har jeg tenkt å gi Disney land i gave til 10åringen, men stefaren mener det er dårlig ide??? Han mener vi kunne reist alle sammen, men det blir jo dyrt og ikke noe 10åringen vil like, da små søsken må være med. Da får han ikke disney land fullt ut.

Anonymous poster hash: 0c0a1...a9e
Skrevet

Genial ide, her har jeg tenkt å gi Disney land i gave til 10åringen, men stefaren mener det er dårlig ide??? Han mener vi kunne reist alle sammen, men det blir jo dyrt og ikke noe 10åringen vil like, da små søsken må være med. Da får han ikke disney land fullt ut.

Anonymous poster hash: 0c0a1...a9e

Hvis du har en ti åring som ikke vil like at småsøsknene er med på Disneyland synes jeg det høres ut som det kan være en ide å jobbe litt med søskenrelasjonene? Hvis tanken din er at det hadde vært en enda større opplevelse for ham å få rese alene med en av foreldrene, og dermed samtidig få masse alenetid, så skjønner jeg hva du snakker om bedre. Men en tiårng som ikke ville like at småsøsknene er med på en sånn tur bør etter min mening absolutt ikke få reise uten, han bør lære å dele opplevelser med sine søsken på en god måte. Hvis dere reiser hele familien kan dere dele dere opp slik at en forelder blir med ham på de attraksjonene som småsøsknene er for små til, så på den måten vil han likevel kunne oppleve Disneyland "fult ut".

Anonymous poster hash: 6c90b...289

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...