Gå til innhold

Lite aktiv 7 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre som har erfaring med barn som er lite aktivt ved syv måneder. Har ei fantastisk tulle som for en måned tid siden begynte å rulle fra rygg til mage, MEN hun må liksom bli stimulert til det. Jeg må ligge med henne på gulvet og evnt legge leker til henne for at hun skal ville rulle rundt. Ellers liker hun å ligge på rygg og bare holde på rangle. Jeg ser på de i barselgruppen at de ruller og ruller, mens hun er fornøyd på ryggen stort sett. Noen som har samme erfaring? Evnt noen tips?

Anonymous poster hash: ba56c...088

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er heldig som har en rolig baby. Er kaos når de er mobile og begynner å få tak i alt.

Anonymous poster hash: 46630...138

Skrevet

Sønnen min var ekstremt rolig da han var baby. Begynte ikke gå før han var 16 mnd. Søsteren på 7 mnd. raste rundt bordet da hun var 7 mnd. Barn er forskjellige ;)

Anonymous poster hash: 9cecd...d9c
Skrevet

Det kommer nok etterhvert at hun ønsker å komme seg mer rundt :) Jeg tenkte det samme som deg da mi tulle var 6 måneder, og alle andre babyer på samme alder så ut til å snart klare krabbekoden... Plutselig en dag endret alt seg! Det skjedde faktisk over natten. Datoen var 22. oktober, og klokken var 08.23 (såpass brått skjedde det, at jeg husker tid og dato!). 

Nyt den rolige babyen din, hun utvikler seg i sitt eget tempo, og det er jo fint at hun ikke stresser! Etter mi ble aktiv sånn helt plutselig, er det gråting og sutring dagen lang fordi hun ikke kommer seg fort nok fremover ved å åle seg, hun klarer ikke krabbe, hun skjønner ikke hvordan hun skal sette seg opp eller å stå, men ønsker så gjerne å få det til, og hun vil klare det NÅ! :)

Anonymous poster hash: 2498e...974
Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldinger:) Var egentlig mest redd for at det ikke er normalt å være så rolig:) Får roe ned og la henne ta det i sitt tempo.

Anonymous poster hash: ba56c...088

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...