Sommerfeeling Skrevet 16. oktober 2013 #1 Skrevet 16. oktober 2013 Hva skal jeg kjøpe til gutten min? Han driver ikke med idrett og er fremdeles litt barn, samtidig som jeg merker at han holder på å bli ungdom. Hva liker andre 13 år gamle gutter?
☆☆☆ Skrevet 16. oktober 2013 #2 Skrevet 16. oktober 2013 Skulle til å svare øks og kniv, men det virkar vel usmakelig med dei siste tidas hendingar i tankane. Det kjem også veldig an på interresser, det ville jo vere ei dårlig gåve til ein som ikkje bryr seg om friluftsliv. Kva gjer han på fritida?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #3 Skrevet 16. oktober 2013 Spill? Laptop? Ps4? Klær,? Sykkel? Ski? Snowboard? Anonymous poster hash: 68dd0...036
Sommerfeeling Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2013 Fritiden? Han trives i naturen, han lager animasjonsfilmer, lager kulisser av lego, bruker mye tid på YouTube og dataspill som Mindcraft. Jeg har lurt litt på om lego begynner å bli barnslig, men jeg tror han blir glad lego. Filmutstyr får han ikke ennå, før han lærer å ta vare på det han har. Det samme gjelder for kniv og øks, selv om han har et stort ønske om egen kniv.
Sommerfeeling Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2013 Han har sykkel og ski. Kanskje snowboard hadde vært noe.
☆☆☆ Skrevet 16. oktober 2013 #6 Skrevet 16. oktober 2013 Fritiden? Han trives i naturen, han lager animasjonsfilmer, lager kulisser av lego, bruker mye tid på YouTube og dataspill som Mindcraft. Jeg har lurt litt på om lego begynner å bli barnslig, men jeg tror han blir glad lego. Filmutstyr får han ikke ennå, før han lærer å ta vare på det han har. Det samme gjelder for kniv og øks, selv om han har et stort ønske om egen kniv. Eg meinar eigentleg at eit friluftsinteressert barn har "behov" for eigen kniv, men det er jo du som kjenner guten. Kva med anna turutstyr? Ein ikkje altfor dyr kikert?
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #7 Skrevet 16. oktober 2013 Hva med hjelmkamera? Du kan få dem for alt fra 150 kr fra kina til dyrere med bedre kvalitet. Anonymous poster hash: 68dd0...036
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #8 Skrevet 16. oktober 2013 Skulle til å svare øks og kniv, men det virkar vel usmakelig med dei siste tidas hendingar i tankane. Det kjem også veldig an på interresser, det ville jo vere ei dårlig gåve til ein som ikkje bryr seg om friluftsliv. Kva gjer han på fritida? Det virker vel usmakelig åkke som. Øks og kniv! Hva faen? Til en 13-åring?! Anonymous poster hash: 469e3...30a
☆☆☆ Skrevet 16. oktober 2013 #9 Skrevet 16. oktober 2013 Skulle til å svare øks og kniv, men det virkar vel usmakelig med dei siste tidas hendingar i tankane. Det kjem også veldig an på interresser, det ville jo vere ei dårlig gåve til ein som ikkje bryr seg om friluftsliv. Kva gjer han på fritida? Det virker vel usmakelig åkke som. Øks og kniv! Hva faen? Til en 13-åring?! Anonymous poster hash: 469e3...30a Til turbruk, sjølvsagt. Ein kjem ikkje langt utan om ein skal lage bål, t.d.
Sommerfeeling Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter #10 Skrevet 16. oktober 2013 Jo kniv kunne han fått, men jeg tar ikke sjansen. Nå tyvlåner han kjøkkenkniver og parkerer de ned spissen inni bokhylla etter bruk, eller han slenger de fra seg på gulvet. Nei, tar ikke sjansen. Kikkert? tja, men skikkelige turklær jan vi kjøpe, det vil han like.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #11 Skrevet 16. oktober 2013 Skulle til å svare øks og kniv, men det virkar vel usmakelig med dei siste tidas hendingar i tankane. Det kjem også veldig an på interresser, det ville jo vere ei dårlig gåve til ein som ikkje bryr seg om friluftsliv. Kva gjer han på fritida? Det virker vel usmakelig åkke som. Øks og kniv! Hva faen? Til en 13-åring?! Anonymous poster hash: 469e3...30a Til turbruk, sjølvsagt. Ein kjem ikkje langt utan om ein skal lage bål, t.d. Man trenger ikke øks på tur! Anonymous poster hash: 469e3...30a
Sommerfeeling Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter #12 Skrevet 16. oktober 2013 Til deg lenger oppe. Jeg hadde egen tollekniv når jeg gikk på barneskolen, som jeg lekte med ute i skogen. Jeg hadde opplæring i fornuftig bruk av kniv og hadde mye glede av den. Ikke havnet jeg på legevakten heller.
☆☆☆ Skrevet 16. oktober 2013 #13 Skrevet 16. oktober 2013 Skulle til å svare øks og kniv, men det virkar vel usmakelig med dei siste tidas hendingar i tankane. Det kjem også veldig an på interresser, det ville jo vere ei dårlig gåve til ein som ikkje bryr seg om friluftsliv. Kva gjer han på fritida? Det virker vel usmakelig åkke som. Øks og kniv! Hva faen? Til en 13-åring?! Anonymous poster hash: 469e3...30a Til turbruk, sjølvsagt. Ein kjem ikkje langt utan om ein skal lage bål, t.d. Man trenger ikke øks på tur! Anonymous poster hash: 469e3...30a Vi snakkar sjølvsagt ikkje kløyveøks, men turøks!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå