Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #1 Skrevet 16. oktober 2013 eller nyhetssak i det hele tatt, at Per Sandberg takket nei til ministerpost? (Dagbladet) Han måtte prioritere annet, ja og hva er spesielt med det? Skjønner meg ikke på politikk og media.. Anonymous poster hash: d9ee6...351
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #2 Skrevet 16. oktober 2013 Kanskje fordi de aller fleste regnet med at han kom til å takke ja til en eller annen ministerpost.... ? Anonymous poster hash: 681ea...71c
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #3 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg stemmer ikke Frp, men det er spesielt at en som har bidratt så mye til å bygge opp partiet og en så profilert politiker takker nei til en statsrådpost. Jeg tror dette er taktisk av Sanberg. Han er tydeligvis godt likt i partiet og blandt velgerne, og nå han han fortsette å si hva han mener og han trenger ikke ta ansvar for noe. På sikt var nok dette et klokt valg av ham. Anonymous poster hash: 4c7f4...541
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #4 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg kunne faktisk heller ønske han enn Ketil Solvik Olsen. Og det sier jo litt om sistnevnte. Anonymous poster hash: a002e...e09
lillepixie Skrevet 16. oktober 2013 #5 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg tror helt ærlig han ikke har vært ønsket i regjering. Han er ganske ekstrem i mange synspunkter.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #6 Skrevet 16. oktober 2013 Han takket ikke nei til ministerpost. Han har jobbet i mange mange år for dette. Han har stått på for FrP lenge. Når han nå endelig får sjansen så sier han ikke, "nei vet dere karer, nå gidder jeg ikke mer, nå drar jeg hjem så får dere klare dere på egen hånd!". Her har det vært et møte hvor han har fått beskjed om å trekke seg. Og så har han trukket seg "helt på egen hånd" for, som han sier selv, "familiens og partiets skyld". Synes det er merkelig at så mange overser det sistnevnte. Anonymous poster hash: 5fad0...6cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå