Gå til innhold

Anbefalte innlegg

De skriver så mye feil at jeg blir gal snart! Er det ikke en selvfølge å kunne skrive ordentlig om man skal moderere et forum? I omtrent hvert innlegg har de masse skrivefeil.

Et eksempel: 

"Hej.

Bildet av bindet var ikke for å fornærme noen,damen behøvde råd av andre kvinner,å det er jo helt rett forum å være i da,synes du ikke?

Hun la tom. ut advarsel om att bildet kunne være støtende."

Anonymous poster hash: ecbe3...ec6
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144088985-ang-skrivingen-til-moderator-is/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I alle dager... jeg er vel en av de som roper ut tvert hvis noen i det det firmaet bedriver grov urettferdighet, men at de har skrivefeil er sa revnende likegyldig så lenge poenget kommer frem. Noen av de som midererer for IS er svenske og danske, og sansynligvis er det flere nasjonaliteter involvert. Så lenge de gjør jobben sin må de få lov til å stave som de vil. Det hadde vært noe annet dersom forumreglene forbød stavefeil, men da hadde sikkert både du og jeg også vært ille ute. ;)

Det er bortimot ett fett hvordan vedkommende skriver, så lenge det ikke er verre enn gjennomsnittsbrukeren, men det er et stort problem at en moderator ikke kan lese norsk, ref dialektbråket, men også andre runder med komplett moderator-uforstand.

Anonymous poster hash: 10bfb...c36

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...