Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #2 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg hadde akkurat tenkt til å stille det samme spørsmålet Skal snart igang med søskenforsøk. Klaffet på 3 forsøk sist, så håper på maks det samme nå Anonymous poster hash: 954f2...ed3
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #3 Skrevet 16. oktober 2013 Foreløpig ser det ut til at det klaffet på 5. forsøket.. Anonymous poster hash: 3ae98...f2f
Lilleboffen Skrevet 21. oktober 2013 #4 Skrevet 21. oktober 2013 Har testet positivt på tredje forsøket! Like mange forsøk som med førstemann
❤lille stjerne❤ Skrevet 22. oktober 2013 #5 Skrevet 22. oktober 2013 Storesøster ble til på 6. forsøket, så vi var forberedt på noen runder (og jeg har jo blitt 6,5 år eldre siden hun ble til). Men jammen satt ikke lillesøster/bror på 2. forsøket :-) Første forsøket brukte jeg "feil" eggløsningstest og tror nok vi var litt for sent ute. Av erfaring treffer jeg best med billigtestene, men første gangen hørte vi på ivf-klinikken og brukte CB tester og de mener jeg helt bestemt at slår ut litt for sent hos meg. Jeg følte selv at jeg hadde eggløsning dagen før inseminasjonen og ganske riktig, da vi kom dit var egget allerede "gått". De inseminerte likevel pga det stemte jo med el-testen og jeg hadde vært inne til ul noen dager før så de mente egget lå klart i livmoren (noe det sikkert gjorde), men jeg ble som sagt ikke gravid. Bestemte meg for å ignorere "regelen" om å bruke CB og bestilte inn billigtester og ble gravid neste syklus. Samme erfaring fra første gang også, 5 forsøk med CB sine og siste gang bestilte jeg billigtester og ble gravid. Dette er bare mine personlige erfaringer og stemmer sikkert ikke for alle da det kan variere hvor lang tid det tar fra positiv el test til egget slippes.
3 små skatter Skrevet 3. november 2013 Forfatter #6 Skrevet 3. november 2013 (endret) Storesøster ble til på 6. forsøket, så vi var forberedt på noen runder (og jeg har jo blitt 6,5 år eldre siden hun ble til). Men jammen satt ikke lillesøster/bror på 2. forsøket :-) Første forsøket brukte jeg "feil" eggløsningstest og tror nok vi var litt for sent ute. Av erfaring treffer jeg best med billigtestene, men første gangen hørte vi på ivf-klinikken og brukte CB tester og de mener jeg helt bestemt at slår ut litt for sent hos meg. Jeg følte selv at jeg hadde eggløsning dagen før inseminasjonen og ganske riktig, da vi kom dit var egget allerede "gått". De inseminerte likevel pga det stemte jo med el-testen og jeg hadde vært inne til ul noen dager før så de mente egget lå klart i livmoren (noe det sikkert gjorde), men jeg ble som sagt ikke gravid. Bestemte meg for å ignorere "regelen" om å bruke CB og bestilte inn billigtester og ble gravid neste syklus. Samme erfaring fra første gang også, 5 forsøk med CB sine og siste gang bestilte jeg billigtester og ble gravid. Dette er bare mine personlige erfaringer og stemmer sikkert ikke for alle da det kan variere hvor lang tid det tar fra positiv el test til egget slippes. Hvilke billigtester bruker du? Gratulerer forresten Endret 3. november 2013 av oss&2 små skatter?
❤lille stjerne❤ Skrevet 4. november 2013 #7 Skrevet 4. november 2013 Strimler fra babyplan.no begge gangene. Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå