Gå til innhold

måtte snu på veien..

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle jo settes igang idag. ringte sykehuset kl 8 , å jada bare kom. på veien ringte de meg å sa at jeg må komme imorra istede. for det er ikke kritisk før jeg er i uke 42? å jeg var BARE 41+5 ... ØHH javel:-/ igår så snakket jeg med en jordmor på sykehuset som sa at i verstefall må jeg vente litt utover dagen.. men at jeg skulle inn idag, å nå er det ikke sånn..

skuffa! spesielt når man planlegger alt , mem barnepass til hu jeg har fra før, mannen som tar fri fra jobb.. bhg osv:/

jaja ... jeg er sikkert ikke første aom opplever dette! men GGGUUUD så kjedelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlighet så idiotisk.

Skrevet

Gav du ikke beskjed om at mannen hadde tatt fri og at barnepass var ordnet? Du hadde en avtale, kan jo ikke bare bryte sånt uten videre.

Anonymous poster hash: 83892...9b6
Skrevet

Herregud så teit! Du har gått lenge på overtid ihht. retningslinjene og utrolig dårlig gjort at sykehuset utsetter deg for dette! :(

Du har all min sympati!

Anonymous poster hash: c6d88...af3
Skrevet

Jeg hadde sagt.. too late, er snart fremme. :-)

Skrevet

Noen ganger skulle man tro at de ikke skjønner at de har med ordentlige mennesker med ordentlige liv å gjøre!

Helt uholdbart å behandle dere sånn! Jeg hadde jammen satt på dansen og krevd at de holdt den avtalen DE har inngått!

Skjønner frustrasjonen din kjempegodt. Men på plussiden er det uansett ikke lenge til dere får hilse på den lille :) Lykke til, når det enn skjer :)

Skrevet

Kan jo være der var øyeblikkelig hjelp som kom inn - et haste keisersnitt eller en annen fødsel med komplikasjoner...................

Kjedelig at du ble flyttet på, men der er nok en veldig god grunn til at de måtte gjøre det.

Anonymous poster hash: 7b274...f90
Skrevet

Et hasteks tar ikke hele dagen da. Hadde krevd å få komme. Om så skulle jwg socet på sykehuset i natt og bkitt satt i gang i morgen tidlig. De kunne strippet deg å latt deg aove der.

Skrevet

Et hasteks tar ikke hele dagen da. Hadde krevd å få komme. Om så skulle jwg socet på sykehuset i natt og bkitt satt i gang i morgen tidlig. De kunne strippet deg å latt deg aove der.

Nei, men en fødsel med komplikasjoner krever mye mer oppfølging da.

Anonymous poster hash: c1807...a2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...