Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #1 Skrevet 16. oktober 2013 Føler dere ofte at forholdet mellom deg og mannen er mere vennskap enn kjærester? Sånn har det vært her i tre år ca. Lite sex.. 1 gang i mnd max! Og da er det egentlig bare kleint .. Men igjen, kanskje nøkkelen til et samliv til døden skiller ad, nettopp er et mer vennskapelig forhold? Anonymous poster hash: 573d6...79c
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #2 Skrevet 16. oktober 2013 Samme her.. Anonymous poster hash: fd866...8e5
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #3 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg har opplevd at det ble slik. Det var derfor jeg gikk fra han. Heldigvis var det ikke barn inne i bildet. Jeg hadde ikke klart å leve slik over lang tid. Et samliv til døden skiller en ad er meningsløst hvis det ikke er sammen med en som er mer enn bare... en "venn"... Anonymous poster hash: 83d1c...589
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #4 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg er faktisk glad for at mannen min hovedsakelig er min beste venn. Vi har egentlig hatt lite sex de siste 7åra. Koser oss sammen en gang i blant, noen ganger et par-tre ganger per måned, andre perioder kan det gå tre måneder i mellom. Er ikke veldig forelska i hverandre, men kunne aldri tenkt oss er liv uten den andre. Vi liker godt å være sammen. Både vi to og barnet. Trives med de samme tingene og har lite behov for å være borte fra hverandre. Noen ganger kan jeg savne å være lidenskapelig forelsket, men jeg har hatt tidligere forhold bygget på lidenskap, drama og stormforelskelse og jeg ville absolutt ikke byttet tilbake for alt i verden. Vi kan snakke sammen om det meste, og jeg kan være helt og holdent meg selv når jeg er hjemme. Anonymous poster hash: e71e8...817
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå