Gå til innhold

Noen som har hatt nybekkenbetennelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og uten at det starta med uvi?

Jeg fikk feber ila kvelden, er ikke kjempehøy (38,5). Har vondt på høyre side ganske langt opp, liksom under nederste ribbein og ut på siden. Tisser ofte og har en tyngdefølelse i underlivet.

Har hatt blindtarmbetennelse før, så det er ikke det. Har hatt nyrebekkenbetennelse også, men det var 10 år siden. Da starta det med uvi, det har jeg ikke hatt nå.

Er alene med ungene, så må kalle mannen hjem fra jobb i morra hvis det ikke er bedre. Noen som har tanker om hva det kan være? Noen leger eller sykepleierer på kjedelig nattevakt her? Hehe...

Anonymous poster hash: e7395...c7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uvi trenger ikke alltid vises med merkbare symptomer.

Ta en tur til legen hvis det ikke blir bedre over natten.

Jeg hadde nyrebekkenbetennelse for mange pr siden,og fy flate så dårlig jeg var, også så vondt.

Hos meg startet det med uoppdaget uvi...

god bedring :-)

Skrevet

Min startet også med uvi, som jeg ikke ante at jeg hadde. Hadde ingen symptomer på uvi.

Gjør som hun ovenfor sier; gå til legen. Nyrebekkenbetennelse er noe av det verste jeg har hatt, var så dårlig at jeg ble innlagt på sykehuset i fire dager.

Skrevet

Takk for svar. Ja, jeg husker at det var innmari vondt. foreløpig er det levelig her, men jeg får se hvordan det er i morgen. Har jo ingen 'normale' symptomer på virus eller noe. Underlige saker.

HI

Anonymous poster hash: e7395...c7c

Skrevet

Smerter som sitter i mellomgulvet, og stråler ut mot høyre... det kan godt være gallestein...

Hilsen 4 barns mamma uten galleblære :D

Anonymous poster hash: ec0f7...a22
Skrevet

Jeg hadde vondt i ryggen et par dager og trodde det var fordi jeg tilfeldigvis sov i en hard sovesofa akkurat da. Men så gikk jeg over 40 i feber og trodde jeg skulle dø.. Rett på legevakten og da var det utslag på nyrebekkenbetennelse. Fæle greier.

Anonymous poster hash: a89c5...90e

Skrevet

Jeg haddde ikke noe symptomer på uvi men bare en litt stram lukt som jeg tenkte at kanskje kom av noe jeg hadde spist.

SÅ fikk jeg vondt i ryggen da mener jeg hele ryggen fra nakken og ned. Men det ble liksom bedre når jeg kom meg i gang, så jeg gikk på jobben.

på kvelden fikk jeg høy feber, jeg hadde morgenåpning på jobb (SFO) og det var forsent å ringe noen klokken 23 på kvelden så jeg gikk på jobb med tanken om å gå hjem når barna gikk på skolen. men som dagen før følte jeg meg ikke så syk, dette var møtedagen vår så det var en rolig dag så jeg ble.

men når jeg skulle gå hjem kom det smerter fra helvette. Jeg klarte så vidt å gå og feberen skøyt i været.

karret meg i barnehagen. Heldigvis møtte jeg søsteren og svogeren min som tok med med seg datteren min.

Jeg brukte 45 min på turen hjem som vanligvis tar 10 min.

kom hjem og la meg.

ringte mannen min som var på andre siden av landet med jobben.

han var heldigvis så lur og sa jeg måtte til legen.

ringte drosje og kom meg på legevaken. ble lagt inn. :(

håper jeg aldri får det i gjenn.

Anonymous poster hash: 6afd1...c05
Skrevet

Jeg har ikke, men datteren min hadde da hun var 8 uker gammel. Oppdaga det da hun plutselig fikk høy feber og vi ble sendt på sykehuset

Skrevet

jeg har hatt det 3 ganger. fikk høy feber og smertene satt i korsryggen og langt nede i magen liksom.

har også slitt med gallestein så lenge jeg kan huske og da sitter smertene i mellomgulvet og under høyre ribbeinsbue og stråler tvers igjennom og ut i ryggen. (ca midt på)

mine annfall kan vare i over et døgn og føles for meg som en konstant smerte.

Siste anfallet jeg hadde var for 1 år siden og da fikk jeg en påfølgende Betennelse i galleblæra og feber og følte meg veldig dårlig.

Utifra hvor du beskriver at smertene sitter så høres det ikke ut som nyrebekken betennelse. Høres mer ut som gallestein og galleblærebetennelse.

Ta en tur til legen og god bedring.

Skrevet

Da jeg hadde nyrebekkenbetennelse satt smerten mye lavere, rundt korsryggen omtrent og til siden. Hvert skritt jeg tok forplantet seg opp i det vonde området så det var skikkelig vondt å bevege seg.

Jeg hadde blod i urinen og lett feber.

Om smerten hadde sittet helt opp mot ribbena hadde jeg ikke mistenkt nyrebekkenbetennelse, da ville jeg trodd det var noe annet..

Anonymous poster hash: 068e3...ae3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...