Gjest anouschka with Love Skrevet 15. oktober 2013 #1 Skrevet 15. oktober 2013 Hei! Vi tror vi får jente...kan jo selvsagt ta feil. Favorittnavnene er Thelma og Albertine. De andre barna har navn som begynner på N, T og N. De to første bibelske avarter og siste et sjelden russisk/bosnisk navn. Siden det er dine og mine barn så vil det ikke passe helt i sjanger uansett. Jeg vil ha et navn med sterk identitiet, et som ikke tre i kullet heter. Andre forslag?
Gjest anouschka with Love Skrevet 15. oktober 2013 #2 Skrevet 15. oktober 2013 Guttenavn så er mine favoritter hittil Maximillian eller Alfred
Gjest Anonymbruker85 Skrevet 15. oktober 2013 #3 Skrevet 15. oktober 2013 Albertine og Alfred er nydelige Andre : Fiona Leona Hannah Adele Gustav Julius Zacharias Gabriel Jonathan
Giss Skrevet 16. oktober 2013 #4 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg stemmer på Albertine. Utrolig stilig. Ellers er mit favorittnavn Anora. Det er heller ikke et alt for vanlig navn. Lykke til med valget.
Suebird Skrevet 16. oktober 2013 #8 Skrevet 16. oktober 2013 Albertine og Maximilian Albertine er vakkert, tidløst og klassisk, og hun møter nok ikke mange mange navnesøstre gjennom livet tror jeg. Jeg har selv en Maximilian, så synes jo selvsagt det er innertier Det er også et tidløst og klassisk navn med sterk historie. Andre alternativer: Constanse Laurentse Cornelia Vilhelmine Vilhelmina Aurelia Aurelie Augusta Elvira Emerense Julietta Isolde Martinius Cornelius Leopold Waldemar Samuel Baltasar Aurelius Zacharias
sommertiara Skrevet 17. oktober 2013 #9 Skrevet 17. oktober 2013 Alfred! Så nydelig. Liker begge jentenavnene, men Albertine skiller seg mer ut.
Gjest anouschka with Love Skrevet 18. oktober 2013 #10 Skrevet 18. oktober 2013 Alfred er skjønt navn. Betyr fredens rådgiver. Eller alvenes veileder, vakkert ❤. Jeg har også fått dilla på Sakarias! Takk for tips! Albertine er fortsatt nr 1 på lista mi. Thelma faller nok litt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå