Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #1 Skrevet 15. oktober 2013 Er det for kjedelig å få bok til jul? Barn på 1 og 3 år.. Mine tantebarn,de har så vanvittig med leker så har ikke lyst å fylle det lageret ytterligere.. Anonymous poster hash: ff270...223
Gjest Kira Skrevet 15. oktober 2013 #2 Skrevet 15. oktober 2013 Begge mine barn på 1,5 og 4 år elsker bøker, så det er ihvertfall populære gaver her i huset.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #3 Skrevet 15. oktober 2013 Nei. Det bør ikke være for kjedelig med bøker for en 1 åring og en 3 åring. Anonymous poster hash: 19fe8...d9c
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #4 Skrevet 15. oktober 2013 Bøker er populært her også.. Disse to er så vant til leker og tv/film at en bok blir kanskje en nedtur.. Eller en superhit!?! Hi Anonymous poster hash: ff270...223
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #5 Skrevet 15. oktober 2013 Mine barn syns det er gøy med bøker, men de er litt sære når det kommer til bøker så ikke veldig mye som faller under det de liker. Men heldigvis har vi en familie som har fått det med seg, så det kommer bøker som passerde. Hun minste har alltid tittet i faktabøker, barnebøker har aldri vært noe spennende. Så hun har fått atlas, faktabøker om dyr, univers og mye rare bøker. Barnebøker har hun aldri tittet i, og skulle jeg lese en barnebok for hun gikk hun bare. Så lurt å sjekke litt hva som står i bokhyllene til de som skal få bøker. Anonymous poster hash: bd86c...66d
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #6 Skrevet 15. oktober 2013 Bøker er populært her også.. Disse to er så vant til leker og tv/film at en bok blir kanskje en nedtur.. Eller en superhit!?! Hi Anonymous poster hash: ff270...223 Stor sjanse for at det faller i smak, om ikke akkurat på julaften, så i hvert fall senere. Og det er kanskje ikke om å gjøre å ha den gaven det jubles høyest for rett etter at den er åpnet? Min erfaring er at dett ofte er ting de går fort lei av. Anonymous poster hash: 8ea2e...a97
Love my kidz Skrevet 16. oktober 2013 #7 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg synes bøker er en toppers gave! Jeg har skrevet bøker på min egen tipsliste i år Som nevnt over, mulig de ikke bryr seg så jublende akkurat når de pakker opp, men blir jo så bra når alt det andre har roet seg
Swana Skrevet 16. oktober 2013 #8 Skrevet 16. oktober 2013 Min på 5 år har alltid elsket å få bøker, og gjør det fremdeles. Det er faktisk noe av det som er mest stas å få.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå