Gå til innhold

Julegaver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det for kjedelig å få bok til jul? Barn på 1 og 3 år..

Mine tantebarn,de har så vanvittig med leker så har ikke lyst å fylle det lageret ytterligere..

Anonymous poster hash: ff270...223

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge mine barn på 1,5 og 4 år elsker bøker, så det er ihvertfall populære gaver her i huset.

Skrevet

Nei. Det bør ikke være for kjedelig med bøker for en 1 åring og en 3 åring.

Anonymous poster hash: 19fe8...d9c
Skrevet

Bøker er populært her også.. Disse to er så vant til leker og tv/film at en bok blir kanskje en nedtur.. Eller en superhit!?! ;)

Hi

Skrevet

Mine barn syns det er gøy med bøker, men de er litt sære når det kommer til bøker så ikke veldig mye som faller under det de liker. Men heldigvis har vi en familie som har fått det med seg, så det kommer bøker som passerde. Hun minste har alltid tittet i faktabøker, barnebøker har aldri vært noe spennende. Så hun har fått atlas, faktabøker om dyr, univers og mye rare bøker. Barnebøker har hun aldri tittet i, og skulle jeg lese en barnebok for hun gikk hun bare.

Så lurt å sjekke litt hva som står i bokhyllene til de som skal få bøker.

Anonymous poster hash: bd86c...66d

Skrevet

Bøker er populært her også.. Disse to er så vant til leker og tv/film at en bok blir kanskje en nedtur.. Eller en superhit!?! ;)

Hi

Stor sjanse for at det faller i smak, om ikke akkurat på julaften, så i hvert fall senere. Og det er kanskje ikke om å gjøre å ha den gaven det jubles høyest for rett etter at den er åpnet? Min erfaring er at dett ofte er ting de går fort lei av.

Anonymous poster hash: 8ea2e...a97

Skrevet

Jeg synes bøker er en toppers gave! Jeg har skrevet bøker på min egen tipsliste i år :) Som nevnt over, mulig de ikke bryr seg så jublende akkurat når de pakker opp, men blir jo så bra når alt det andre har roet seg :)

Skrevet

Min på 5 år har alltid elsket å få bøker, og gjør det fremdeles. Det er faktisk noe av det som er mest stas å få.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...