Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #1 Skrevet 15. oktober 2013 Hvor mye tjener mann som butikksjef i en kjedebutikk ( type name it, hm, princess, Nille)? Noen som jobber som det? Trives dere? Mye stress, ansvar? Jeg vurderer å søke på en jobb. Anonymous poster hash: 00f6b...270
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #2 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg jobbet som butikksjef i en klesbutikk og hadde 29300 i fastlønn.. Anonymous poster hash: d0ed6...2f4
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #3 Skrevet 15. oktober 2013 34.000. Passe arbeidsmengde. Jobber en kveld i uken og annenhver lørdag. Det værste med jobben er personalansvar(fikse vakter ved sykdom, værste fall jobbe selv) mye press på omsetning og resultater. Anonymous poster hash: 39107...654
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #4 Skrevet 15. oktober 2013 34.000 i månedslønn, eller 340.000 i året? Ble litt uklart. Ellers takk for svar! Anonymous poster hash: 00f6b...270
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #5 Skrevet 15. oktober 2013 34.000 i måneden, egen bonusavtale utenom;) Anonymous poster hash: 39107...654
Miltus Skrevet 15. oktober 2013 #6 Skrevet 15. oktober 2013 Hadde 28500 som brutto mndlønn. Syns virkelig ikkke det er verdt! Jeg klarte aldri slappe av i helgene, pga plutselig var det syke folk, Og jeg derfor måttw stille selv..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #7 Skrevet 15. oktober 2013 390 000,- Mye jobb, men må være flink til å delegere og ikke ta på seg alle oppgaver selv Anonymous poster hash: 45c2b...316
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #8 Skrevet 16. oktober 2013 Beklager, men om du skal ha sjans på å få jobb som butikksjef bør du vise til en god del erfaring fra butikkarbeid med mye ansvar, hvis du ikke hr vært butikksjef/assisterende før. Regn med en del overtid og som andre nevner her, at en må steppe inn ved sykdom osv. Det er også et stort press på å holde budsjettet/omsetning. Som vanlig medarbeider har du jo litt dårligere lønn, men du slipper å måtte jobbe f.eks en lørdag du hadde planer, men måtte steppe inn likevel - fordi ingen andre kunne Jeg driver og søker selv på slike stillinger for tiden, bl.a. søker de etter butikksjef i Bergen på både Nille og NameIt. Jeg vil ikke ta motet fra deg, men har vært på noen intervju allerede på vanlig butikkmedarbeider diverse steder, og det har vært rundt 250 søkere på stillingene. Og jeg har solid erfaring og gode attester, likevel er det jo lett å forsvinne i mengden når det er så mange søkere. Nå vet jeg ikke om det er her du bor, ville bare nevne det for å forberede deg: skriv en knallgod søknad! Anonymous poster hash: 93381...f2b
1-2-3 <3 Skrevet 1. desember 2013 #9 Skrevet 1. desember 2013 Beklager, men om du skal ha sjans på å få jobb som butikksjef bør du vise til en god del erfaring fra butikkarbeid med mye ansvar, hvis du ikke hr vært butikksjef/assisterende før. Regn med en del overtid og som andre nevner her, at en må steppe inn ved sykdom osv. Det er også et stort press på å holde budsjettet/omsetning. Som vanlig medarbeider har du jo litt dårligere lønn, men du slipper å måtte jobbe f.eks en lørdag du hadde planer, men måtte steppe inn likevel - fordi ingen andre kunne Jeg driver og søker selv på slike stillinger for tiden, bl.a. søker de etter butikksjef i Bergen på både Nille og NameIt. Jeg vil ikke ta motet fra deg, men har vært på noen intervju allerede på vanlig butikkmedarbeider diverse steder, og det har vært rundt 250 søkere på stillingene. Og jeg har solid erfaring og gode attester, likevel er det jo lett å forsvinne i mengden når det er så mange søkere. Nå vet jeg ikke om det er her du bor, ville bare nevne det for å forberede deg: skriv en knallgod søknad! Anonymous poster hash: 93381...f2b Hvilken nille og name it er det snakk om her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå