Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #1 Skrevet 15. oktober 2013 Hvor mye tjener mann som butikksjef i en kjedebutikk ( type name it, hm, princess, Nille)? Noen som jobber som det? Trives dere? Mye stress, ansvar? Jeg vurderer å søke på en jobb. Anonymous poster hash: 00f6b...270
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #2 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg jobbet som butikksjef i en klesbutikk og hadde 29300 i fastlønn.. Anonymous poster hash: d0ed6...2f4
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #3 Skrevet 15. oktober 2013 34.000. Passe arbeidsmengde. Jobber en kveld i uken og annenhver lørdag. Det værste med jobben er personalansvar(fikse vakter ved sykdom, værste fall jobbe selv) mye press på omsetning og resultater. Anonymous poster hash: 39107...654
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #4 Skrevet 15. oktober 2013 34.000 i månedslønn, eller 340.000 i året? Ble litt uklart. Ellers takk for svar! Anonymous poster hash: 00f6b...270
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #5 Skrevet 15. oktober 2013 34.000 i måneden, egen bonusavtale utenom;) Anonymous poster hash: 39107...654
Miltus Skrevet 15. oktober 2013 #6 Skrevet 15. oktober 2013 Hadde 28500 som brutto mndlønn. Syns virkelig ikkke det er verdt! Jeg klarte aldri slappe av i helgene, pga plutselig var det syke folk, Og jeg derfor måttw stille selv..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #7 Skrevet 15. oktober 2013 390 000,- Mye jobb, men må være flink til å delegere og ikke ta på seg alle oppgaver selv Anonymous poster hash: 45c2b...316