Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #1 Skrevet 15. oktober 2013 Alle disse ulike typene penicilin, virker de ikke på flere ting samtidig? Rart spørsmål kanskje, men har fått penicilin for bihulebetennelse og nå virker det som jeg har fått halsbetennelse i tillegg, med hovent og vondt svelg og smerter i ørene. Men er ikke det rart når jeg går på penicilin allerede? Anonymous poster hash: 4f694...d48
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #2 Skrevet 15. oktober 2013 Det er forskjellige typer bakterier, noen typer antibiotika virker bare på enkelte. Mens andre er mer bredspekret. Anonymous poster hash: c39ba...b38
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #3 Skrevet 15. oktober 2013 Kjedelig Da må jeg vel en ny tur til legen da. Men er det vanlig med halsbetennelse etter bihulebetennelse? HI Anonymous poster hash: 4f694...d48
Love my kidz Skrevet 16. oktober 2013 #4 Skrevet 16. oktober 2013 Halsbetennelsen kan være virus, ikke bakterier, så siden penicillin ikke virker på virus så kan du oppleve det sånn
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 16. oktober 2013 #5 Skrevet 16. oktober 2013 Standardbehandling på bakteriell halsbetennelse er Penicillin ( Apocillin). Som oftest er betennelsen av viral karakter, og AB virker ikke. Dersom det er bakteriellt og Penicillin ikke virker så kan det være nødvendig med et mer bredspektret antibiotikum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå