Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #1 Skrevet 15. oktober 2013 lasagne og salat stekt laks med ris og salat tomatsuppe med egg og grove rundstykker kjøttkaker og poteter taco pizza hjemmelagd fiskegrateng med poteter og grønnsaker Anonymous poster hash: db1ac...637
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. oktober 2013 #2 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg synes det hørtes godt ut
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #3 Skrevet 15. oktober 2013 Vet ikke hvavdu har i taco Lasanje og kjøttkaker, men hvis det er kjøttdeig ville jeg gått for hvitt kjøtt en av disse dagene Anonymous poster hash: 2b6cc...b15
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #4 Skrevet 15. oktober 2013 i lasagne har jeg kylling kjøttdeig og i kjøttkakene er det blanding kylling og vanlig kjøttdeig Anonymous poster hash: db1ac...637
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #5 Skrevet 15. oktober 2013 Flott at dere har en kjøttfri middag Anonymous poster hash: b2a01...460
Eliane Skrevet 15. oktober 2013 #6 Skrevet 15. oktober 2013 Ville hatt litt mindre kvernet kjøtt,mer fisk og kylling ( ikke kverna)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #7 Skrevet 15. oktober 2013 Solid, tradisjonell og litt kjedelig meny:-) Anonymous poster hash: d44b9...22c
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #8 Skrevet 15. oktober 2013 Kjedelig? Nei, vettuhva! Jeg er imponert jeg... Nå er jeg kanskje ikke så vanskelig å imponere men... Her ser den omtrent slik ut: Mandag: hjemmelagde kjøttkaker, poteter, gulrot, brun saus Tirsdag: gryterett laget på mandagsrester, ris Onsdag: gryterettrester (ble litt mye, gitt :-P ) Torsdag: fiskekaker i hvit saus med gulrøtter og kålrot, potet Fredag: pølsegrateng med makaroni, laget på rester fra torsdag Lørdag: lasagne (storfekjøttdeig) Søndag: lasagnerester Syns du har en topp meny jeg :-) Anonymous poster hash: 882ba...cda
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #9 Skrevet 15. oktober 2013 Ser bra ut. Her er min; Mandag; spaghetti bolognese med hvitløksbaguetter Tirsdag; fisk i en fei med middelhavssmør (Findus) = genial, grønnsaker og pasta Onsdag; ovnsrett med kylling, poteter og grønnsaker Torsdag; laks i rød curry Fredag; taco Lørdag; sushi til oss, fiskepinner til barna Anonymous poster hash: 22c9c...13c
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #10 Skrevet 15. oktober 2013 Kjedelig? Nei, vettuhva! Jeg er imponert jeg... Nå er jeg kanskje ikke så vanskelig å imponere men... Her ser den omtrent slik ut: Mandag: hjemmelagde kjøttkaker, poteter, gulrot, brun saus Tirsdag: gryterett laget på mandagsrester, ris Onsdag: gryterettrester (ble litt mye, gitt :-P ) Torsdag: fiskekaker i hvit saus med gulrøtter og kålrot, potet Fredag: pølsegrateng med makaroni, laget på rester fra torsdag Lørdag: lasagne (storfekjøttdeig) Søndag: lasagnerester Syns du har en topp meny jeg :-) Anonymous poster hash: 882ba...cda Kjedelig i den betydning at det bare var trad.mat. Ingen spennende/forfriskende valg. Men tviler ikke på at det er godt, og sikkert en topp meny for barna:-) Anonymous poster hash: d44b9...22c
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #11 Skrevet 15. oktober 2013 Her er det. Mandag: Karbonader + potetmos Tirsdag: Fiskegrateng Onsdag: Kjøttkaker i brun saus + poteter og grønnsaker Torsdag: Kyllingfile + ris og salat Fredag: Kjøttsuppe med brød. Lørdag: Grøt til middag og mousakka med salat og brød til kvelds. Søndag: Vet jeg ikke ennå. Noen tips? Anonymous poster hash: 03c63...ba4
MammantilNurket Skrevet 15. oktober 2013 #12 Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Denne uken ser menyen vår slik ut: Mandag: "Oppjaget" jegergryte (med ekstra sopp og grønne erter) m/poteter, rosenkål og tyttebær. Bruker karbonadedeig i gruteretten. Tirsdag: Sushi, sashimi og maki med lakserogn. Onsdag: Ovnsbakt torsk med sitron og friske urter, poteter, gulrøtter, erter og eggesmør. Torsdag: Hjemmelaget gulrotsuppe med ingefær og appelsin. Hvitløksbrød ved siden av - Nammenam. I helgen er Den Store Barnedåpen, så det blir lettvinte middager Vet ikke helt hvordan vi gjør det enda. Endret 15. oktober 2013 av MammantilNurket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå