Gå til innhold

Moren min rydder og vasker nesten aldri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er så dumt, det er alltid skittent hjemme hos henne. I tillegg har hun hund som røtter masse og hun gidder aldri å støvsuge. Vil så gjerne at sønnen min skal ha et normalt mormor-forhold til henne, men jeg liker ikke at han er der når det alltid er skittent. Hun sier til meg at sånn er hun bare og at hun gjør som hun vil i eget hjem. Hun vil ikke ha vaskehjelp heller, for det er så stress. Skulle ønske jeg hadde en renslig mor.

Anonymous poster hash: 9a05e...b9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lite å gjøre ved det, hun er voksen og bestemmer selv uansett hvor ekkelt det er, men du kan jo bestemme at du og barnet ditt ikke skal være hos henne. Kanskje hun kan komme til dere istede?

Anonymous poster hash: ec976...b49

Skrevet

Min mor er på samme måte. I tillegg røyker hun mye. Når gutten har vært på besøk så lukter det røyk av ham etterpå :( Hun vil ikke ha vaske hjelp av en eller annen grunn. Skjønner deg godt. Har ingen gode råd å komme med. Jeg har valgt å overse det, hun hjelper tross alt med barnevakt.

Anonymous poster hash: bf30d...13c

Skrevet

Moren min er mye hos meg og hjelper også med barnevakt, men sønnen min får ingen gode minner hjemme hos mormor, slik jeg hadde det :( Det er synd. Hun røyker også som en skorstein inne og stinker røyk. Leit at hun ikke vil rense litt opp. Ikke engang for et barnebarn. Synes det er så egoistisk av henne.

HI

Skrevet

Har vi samme mor? Min mamma er og slik. Det verste er at hun er "vaskedame", men  vet at hun er lei av å vaske og sånt når hun kommer hjem, men meste er jo bare søppel.. Når jeg er der, så har jeg så lyst å ta en ekstrem rengjøring der, men da hadde hun klikket.

Her så får ikke barna overnatte, vi spiser heller ingenting der. Om jeg skal dit på søndagsbesøk, så tar vi med oss boller, vaffler osv siden alt er skittent og det gror møkk på varene i kjøleskapet.. (og de fleste er gått ut på dato)

Anonymous poster hash: d2444...9ae
Skrevet

Tror vi har samme mor! Orker ikke åpne kjøleskapet hennes i det hele tatt. Det er bare trist at det er sånn. Jeg sier til henne at jeg ikke forstår at hun vil ha det sånn, men hun sier hun ikke bryr seg. Merkelig nok er hun hyperopptatt av sitt eget utseende. Forstå det den som kan...

Skrevet

Tror vi har samme mor! Orker ikke åpne kjøleskapet hennes i det hele tatt. Det er bare trist at det er sånn. Jeg sier til henne at jeg ikke forstår at hun vil ha det sånn, men hun sier hun ikke bryr seg. Merkelig nok er hun hyperopptatt av sitt eget utseende. Forstå det den som kan...

Jeg har ingen mor som er sånn, men en singel, barnløs kollega. Kjempeopptatt av utseendet og stilen, men huset var faktisk helt jævlig. Maur i sterk trafikk over gulvet, døde edderkopper hang i tråder fra taket og hun var plaget med at rotter(!) spiste av kattematen inne på kjøkkenet! :( Fatter ikke at jeg ble sluppet inn i huset i det hele tatt. Hun er den første til å sende kritiske blikk til sånne som er halvdårlige til å kle seg - som meg - og hun har en veldig utviklet estetisk sans. Hygiene og estetikk - jeg trodde de to hang sammen til en viss grad.

Anonymous poster hash: 5d626...7ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...