Gå til innhold

dere som opplevde en ma/sa.. kan dere se hit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er midt i en blighted ovum/ ma nå, men er det vanlig å få skikkelig svangerskapskvalme mens man mister?

Anonymous poster hash: 6d76f...e57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert på at det ikke er den psykiske og/eller fysiske smerten som Gjør deg kvalm? Slik var det hvertfall med meg. Jeg ble veldig kvalm. Kvalmen kom i det øyeblikket jeg fikk beskjed om at fostrene var døde (ma).

Mange gode klemmer til deg. Vondt å miste noe man blir så knyttet til.

Anonymous poster hash: 1700a...734

Skrevet

Jeg hadde ekstrem svangerskapskvalme i det svangerskapet som endte i MA. Var 100% sykemeldt i tre uker. Tidlige ultralyder tydet på at det ikke var normal fosterutvikling fra uke 5-6. Jeg hadde veldig høyt hcg-nivå også. Kastet opp mange ganger i timen og fikk nesten ikke i meg hverken vått eller tørt. Dagen etter utskrapningen kunne jeg spise nesten vanlig igjen.

Har et barn fra før og et i magen nå. Har ikke vært kvalm på samme måte i disse svangerskapene.

Anonymous poster hash: 35879...b33

Skrevet

Takk for svar! Vi så jo ikke noe foster, pg han snakket ikke om at jeg evt var kortere på vei. Begynte jo å blø en del koagulert blod, men bare i 2 dager av og på. Nå har jeg masse stikkinger i lysken osv som når livmora vokser, kanskje fordi den trekkrr deg sammen.. noe kvalme enda. . Det beste hadde vel vært at symptomene bare forsvant og ikke lurte meg slik..

skal ta siste hcg prøve idag og får nok svar ikveld. Regner ikke akkurat med et mirakel, men fy søren så rart det rr med den stikkingen man er vant til når denvokser. .

Anonymous poster hash: 6d76f...e57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...