Gå til innhold

GUD, så sint jeg har vært idag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dårlig samvittighet. Dagen starta tidlig, og det hadde snødd ute. Samboer tok heldigvis jentungen med i bhg, jeg fikk kjøre tidlig til jobb. Tung dag på jobben, så når jeg var ferdig 15.15 og skulle kjøre hjem sammen med samboeren min, startet ikke bilen min :( Fikk heldigvis hjelp av sjefen med startkabler og det hele, siden batteriet var dødt. Hadde neglesprett og det som verre var etter å ha stått ute i regn, snø og slapsevær. Samboer KJEFTET på meg fordi jeg ikke spurte vilt fremmede rundt oss på parkeringsplassen om de kunne hjelpe, men jeg gikk da trossalt inn på jobb igjen for å spørre. Når han blir irritert og kjeftete, merker jeg det på mitt humør. Dårlig føre hele veien hjem også, kjørte med hjertet i halsen hele veien hjem. Når jeg endelig hadde plukket opp vesla på fire år i barnehage og skulle gå i bilen igjen, var hun treeig å gå og gikk foran meg hele tiden eller i veien. Det regnet, blåste og var vått, fortsatt. Jeg kjente jeg kokte inni meg og kjeftet på henne fordi hun var i veien. 

Jeg har dårlig samvittighet for å ha kjeftet på både mann og barn idag..Gud som jeg hater å være gravid og hormonell!! :( 

Anonymous poster hash: e58dd...c5e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh, var samboeren din sammen med deg i bilen da du gikk inn på jobben igjen for å få hjelp?

I så fall - hvorfor snakket ikke samboeren din med "vilt fremmede" rundt dere på parkeringsplassen??

Synes du taklet det flate batteriet bra, jeg!

Mannens reaksjon har jeg mindre godt å si om.

Alle kan gjøre feil ift kjefting, du var trøtt, sliten, våt og kald og sikkert sulten også..... så vis alle at du er glade i dem nå og i morgen. Men lurer på om ikke samboeren din skylder deg en unnskyldning også, ikke bare motsatt.

Anonymous poster hash: 4164a...e56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...