Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #1 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg er HELT sikker på at jeg har lest om muligheten for å bestille vigsel gjennom et byrå i Norge (antar man får mulighet til å bestille en dommer) uten å behøve å gå igjennom kirke eller organisasjoner. De holder til i Oslo tror jeg, og det koster en del. Jeg kan også se for meg nettsiden- men husker ikke hadde heter. Jeg klare bare ikke å finne det igjen! Kan noen hjelpe meg?? Anonymous poster hash: 0405f...09f
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #2 Skrevet 15. oktober 2013 Samfunnshumanistene? Anonymous poster hash: f970f...0ca
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #4 Skrevet 15. oktober 2013 Unitarforbundet? Anonymous poster hash: 15e73...8ef
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #5 Skrevet 15. oktober 2013 Takk for svar. Det er ikke noe forbund eller noen livssynsorganisasjon. Det var et byrå som kunne skaffe en uavhengig person for å vie (antar at det er en dommer med rett til å vie, men som ikke jobber på tinghuset). Anonymous poster hash: 0405f...09f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå