Gå til innhold

Ble nettopp sammen med en type, nå vil han ikke mer :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har datet siden Mai, og hatt et forhold i ca 2 måneder. Alt har vært veldig fint. Vi har en avstand på ca 20 mil, men vi har møttes i helgene osv. vært flinke til å holde kontakt, samtidig som at vi har hatt tid til å savne hverandre. Planen var at jeg skulle flytte nærmere han rett etter jul. 

Vi har vært som nyforelskede hele tiden. Vi var sammen denne helgen og alt var fint. Sex 3 ganger om dagen, ligget og pratet til langt på natt. Vi har ledd sammen og kost oss skikkelig.

Nå sier han plutselig at han ikke vil mer. Sånn helt ut av det blå. Han har ingen spesiell grunn til hvorfor. 

Så hva hadde dere gjort? Kjempet med nebb og klør, eller bare latt han gli bort i stillhet?

Anonymous poster hash: cd84f...f12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Latt han gå

Anonymous poster hash: 1ab9e...c02

Skrevet

Du kan jo ikke tvinge han til å være sammen med deg, finn heller en som vil være sammen med deg.

Du vil bli mye lykkeligere da.

Skrevet

Latt han gå..

Anonymous poster hash: 7862d...2e2
Skrevet

La ham gå. Han har fått kaldere føtter fordi du tydeligvis har tenkt å oppgi livet ditt for å flytte nærmere ham. Drøyt å bytte jobb, bosted og flytte fra venner for en fyr som du traff i mai.

Anonymous poster hash: 75019...47e
Skrevet

Nja, mulig du ser det sånn. Nå har det seg sånn at jeg ble tilbydt en bedre stilling enn den jeg har nå, ca 6 mil fra der han bor + at jeg har både mor, søstere, tanter og onkler i den byen. Så så galt er det vel ikke :)

Skrevet

Har han en annen?

Anonymous poster hash: 386c9...182
Skrevet

Kutt all kontakt. Da er det mulig han ombestemmer seg, mannfolk er enkle slik.

Om du vil være med en ustabil mann som ligger med ei dame for så å dumpe henne da...

Anonymous poster hash: f77c3...77b
Skrevet

Du flytter jo så klart uansett hva som skjer med han, men hadde latt han gå.

Skrevet

Latt han gå.

Stoltheten min hadde aldri tillatt at jeg "tryglet" en mann som har sagt han ikke vil ha meg om å bli....

Anonymous poster hash: 454b0...a39
Skrevet

Nja, mulig du ser det sånn. Nå har det seg sånn at jeg ble tilbydt en bedre stilling enn den jeg har nå, ca 6 mil fra der han bor + at jeg har både mor, søstere, tanter og onkler i den byen. Så så galt er det vel ikke :)

Gratulerer! Ja da må du jo flytte :D Men jeg er redd for at han kan ha en annen...

Anonymous poster hash: 75019...47e

Gjest Anybody
Skrevet

Flytt og følg din plan, bare ikke inkludert han i den.

Skrevet

Dette heter 3-mnd. krisen, og der har jeg vært ofte:)

Det hjelper ikke å trygle, bare så det er sagt. Etter 3 mnd blir jeg drittlei og orker ikke tanken på han engang. Hvorfor det skjer, aner jeg ikke.

Har du fått en bedre stilling og har gledet deg til å flytte, så flytter du, men ikke inn hos han:)

Lykke til! :)

Anonymous poster hash: 29b7d...d88
Skrevet

Planlegg flytting og en ny start der uten han. Som en annen skriver du blir ikke lykkelig om du klarer å overtale han til å bli.

Skrevet

Ja, jeg skal prøve å ikke kontakte han på en stund, så ser vi hvordan det går. Selvfølgelig KAN han ha en annen, men jeg tviler på det. Har vært hjemme hos han mange ganger, møtt venner av han, broren hans osv.  Akkurat nå gjør det bare sinnsykt vondt å føle at jeg mister han. 

Skrevet

trist, men vil han ikke så vil han ikke...

Anonymous poster hash: 4513c...a62
Skrevet

Hadde latt han gå, men gjerne spurt om en grunn for din egen del. Han burde jo respektere deg såpass at han kan gjøre det, selv om den ikke føles god nok for deg.

Leit, skjønner det er vondt.

Men ville gjort som nevnt over, flyttet, tatt jobben, og kuttet all kontakt med han.

Anonymous poster hash: 75896...b55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...