Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #26 Del Skrevet 16. oktober 2013 Som flere her sier, så er eneste kuren å vaske håret sjeldnere. Ikke noe annet nytter. Og de som påstår at det har med håret å gjøre og at ikke alle er like, er nok frisører Eller... du kan farge håret hjemme, for det virker uttørrende på hele håret en liten stund. Også hodebunnen. Jeg holdt på med hårvask altfor ofte selv for noen år siden, men sluttet med det. Nå er det 1-2 ganger i uken(eller den dagen jeg evt. skal noe spesielt). Og jeg får først fett hår etter ca 5 dager. Men er det den absolutte nyvaskede følelsen du trenger, så må du nok bare øke antall hårvask til 2-3 og etterhvert 4-5 hårvask pr dag.......Og i samme stund ødelegge hårbunnen hvor fettet til håret kommer fra, totalt. Man kan ikke gå rundt med nyvaskfølelsen hele tiden, utenom rett etter vasken. Jeg jobber med ting som gjør at jeg titt og ofte får olje på hendene. Her trengs det da harde greier for å bli skikkelig ren. før brukte jeg Zalo, men jeg har oppdaget at alle typer shampoer funker bedre Også frisørshampo. Det sier sitt, tenker jeg Anonymous poster hash: 11dd1...bd7 Ikke håp for meg da siden ikke vaske håret så ofte kuren ikke virker på mitt hår. Farger det hjemme og, uten at det blir noe mindre fett av den grunn Anonymous poster hash: 7d303...c86 Da handler det mer om følelsen din, enn om fett hår. Anonymous poster hash: 11dd1...bd7 Merkelig hvordan du vet det bedre enn meg Anonymous poster hash: 7d303...c86 OK, det kan da ha med dine hormoner å gjøre, eller kosthold....eller så er du rett og slett en tenåring i puberteten. Det er ikke vanlig at hår blir fett i løpet av ett døgn, når man er voksen. Det er bare ikke normalt for noen. Men der er jo ingen regel uten unntak. Men da ville jeg ha fått sjekket om det feiler noe mer enn bare fett hår. For det henger ofte sammen med hormoner også. Anonymous poster hash: 11dd1...bd7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144088868-shampo-som-hjelper-mot-fett-h%C3%A5r/page/2/#findComment-145771766 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #27 Del Skrevet 16. oktober 2013 WEN!! Fantastisk serie! Og mitt hår blir flatt og ekkelt etter 1 dag til vanlig, holder seg fint i 3 dager etter bruk av WEN. Anonymous poster hash: c3399...6f4 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144088868-shampo-som-hjelper-mot-fett-h%C3%A5r/page/2/#findComment-145771769 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #28 Del Skrevet 16. oktober 2013 Som flere her sier, så er eneste kuren å vaske håret sjeldnere. Ikke noe annet nytter. Og de som påstår at det har med håret å gjøre og at ikke alle er like, er nok frisører Eller... du kan farge håret hjemme, for det virker uttørrende på hele håret en liten stund. Også hodebunnen. Jeg holdt på med hårvask altfor ofte selv for noen år siden, men sluttet med det. Nå er det 1-2 ganger i uken(eller den dagen jeg evt. skal noe spesielt). Og jeg får først fett hår etter ca 5 dager. Men er det den absolutte nyvaskede følelsen du trenger, så må du nok bare øke antall hårvask til 2-3 og etterhvert 4-5 hårvask pr dag.......Og i samme stund ødelegge hårbunnen hvor fettet til håret kommer fra, totalt. Man kan ikke gå rundt med nyvaskfølelsen hele tiden, utenom rett etter vasken. Jeg jobber med ting som gjør at jeg titt og ofte får olje på hendene. Her trengs det da harde greier for å bli skikkelig ren. før brukte jeg Zalo, men jeg har oppdaget at alle typer shampoer funker bedre Også frisørshampo. Det sier sitt, tenker jeg Anonymous poster hash: 11dd1...bd7 Ikke håp for meg da siden ikke vaske håret så ofte kuren ikke virker på mitt hår. Farger det hjemme og, uten at det blir noe mindre fett av den grunn Anonymous poster hash: 7d303...c86 Da handler det mer om følelsen din, enn om fett hår. Anonymous poster hash: 11dd1...bd7 Merkelig hvordan du vet det bedre enn meg Anonymous poster hash: 7d303...c86 OK, det kan da ha med dine hormoner å gjøre, eller kosthold....eller så er du rett og slett en tenåring i puberteten. Det er ikke vanlig at hår blir fett i løpet av ett døgn, når man er voksen. Det er bare ikke normalt for noen. Men der er jo ingen regel uten unntak. Men da ville jeg ha fått sjekket om det feiler noe mer enn bare fett hår. For det henger ofte sammen med hormoner også. Anonymous poster hash: 11dd1...bd7 Jeg gir opp. Du har rett, jeg har feil, du kjenner meg bedre enn jeg kjenner meg selv. Happy? Gud forby om det skulle være annerledes for meg Anonymous poster hash: 7d303...c86 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144088868-shampo-som-hjelper-mot-fett-h%C3%A5r/page/2/#findComment-145771772 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #29 Del Skrevet 16. oktober 2013 Som flere her sier, så er eneste kuren å vaske håret sjeldnere. Ikke noe annet nytter. Og de som påstår at det har med håret å gjøre og at ikke alle er like, er nok frisører Eller... du kan farge håret hjemme, for det virker uttørrende på hele håret en liten stund. Også hodebunnen. Jeg holdt på med hårvask altfor ofte selv for noen år siden, men sluttet med det. Nå er det 1-2 ganger i uken(eller den dagen jeg evt. skal noe spesielt). Og jeg får først fett hår etter ca 5 dager. Men er det den absolutte nyvaskede følelsen du trenger, så må du nok bare øke antall hårvask til 2-3 og etterhvert 4-5 hårvask pr dag.......Og i samme stund ødelegge hårbunnen hvor fettet til håret kommer fra, totalt. Man kan ikke gå rundt med nyvaskfølelsen hele tiden, utenom rett etter vasken. Jeg jobber med ting som gjør at jeg titt og ofte får olje på hendene. Her trengs det da harde greier for å bli skikkelig ren. før brukte jeg Zalo, men jeg har oppdaget at alle typer shampoer funker bedre Også frisørshampo. Det sier sitt, tenker jeg Anonymous poster hash: 11dd1...bd7 Ikke håp for meg da siden ikke vaske håret så ofte kuren ikke virker på mitt hår. Farger det hjemme og, uten at det blir noe mindre fett av den grunn Anonymous poster hash: 7d303...c86 Da handler det mer om følelsen din, enn om fett hår. Anonymous poster hash: 11dd1...bd7 Merkelig hvordan du vet det bedre enn meg Anonymous poster hash: 7d303...c86 OK, det kan da ha med dine hormoner å gjøre, eller kosthold....eller så er du rett og slett en tenåring i puberteten. Det er ikke vanlig at hår blir fett i løpet av ett døgn, når man er voksen. Det er bare ikke normalt for noen. Men der er jo ingen regel uten unntak. Men da ville jeg ha fått sjekket om det feiler noe mer enn bare fett hår. For det henger ofte sammen med hormoner også. Anonymous poster hash: 11dd1...bd7 Jeg gir opp. Du har rett, jeg har feil, du kjenner meg bedre enn jeg kjenner meg selv. Happy? Gud forby om det skulle være annerledes for meg Anonymous poster hash: 7d303...c86 Hormoner. Definitivt hormoner. Anonymous poster hash: bfb15...7b3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144088868-shampo-som-hjelper-mot-fett-h%C3%A5r/page/2/#findComment-145772198 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #30 Del Skrevet 16. oktober 2013 Håret mitt blir så fort fett... Vasker det altfor ofte for å få det til å se fresht ut. Tips? Anonymous poster hash: feafb...952 Dropp alt av dårlige butikkshampoer, dra til frsøren å legg ned litt penger i en shampoo som faktisk tilfører håret ditt noe annet enn silikon og parfyme Det utgjorde enorm forskjell for meg ! Anonymous poster hash: 377bb...44e Bortsett fra at frisørprodukter stort sett inneholder akkurat det samme, bare i mer fancy forpakning og til mye stivere pris, da... Tenke sjæl og lese seg opp på hva du egentlig putter i håret er noe dritt, hoho. Anonymous poster hash: bfb15...7b3 Høhø ja veldig, jeg er faktisk frisør da Anonymous poster hash: 377bb...44e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144088868-shampo-som-hjelper-mot-fett-h%C3%A5r/page/2/#findComment-145772557 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #31 Del Skrevet 16. oktober 2013 Håret mitt blir så fort fett... Vasker det altfor ofte for å få det til å se fresht ut. Tips? Anonymous poster hash: feafb...952 Dropp alt av dårlige butikkshampoer, dra til frsøren å legg ned litt penger i en shampoo som faktisk tilfører håret ditt noe annet enn silikon og parfyme Det utgjorde enorm forskjell for meg ! Anonymous poster hash: 377bb...44e Bortsett fra at frisørprodukter stort sett inneholder akkurat det samme, bare i mer fancy forpakning og til mye stivere pris, da... Tenke sjæl og lese seg opp på hva du egentlig putter i håret er noe dritt, hoho. Anonymous poster hash: bfb15...7b3 Høhø ja veldig, jeg er faktisk frisør da Anonymous poster hash: 377bb...44e Ser ikke helt hva det har med saken å gjøre. Du er satt til å selge et produkt, det betyr ikke nødvendigvis at du har nevneverdig kunnskap om produktet du selger. Ta for eksempel Moroccan Argan Oil-produktene, som alle tror er så fantastiske, de er lasset fulle av kjemikalier som skader og tørker ut håret. Jeg er ikke utdannet frisør, men har fremdeles mer kunnskap om hår enn de aller, aller fleste frisører jeg har møtt. Det er ikke verre enn å begynne å google ingrediensene på produktene du bruker, så ser du hvor mye direkte skadelig du utsetter håret ditt for i troen på at det er "bra". Har for øvrig både lengre og friskere hår enn noen frisør jeg noensinne har møtt, nettopp fordi jeg klarer å tenke sjæl og lese meg opp på ting FØR jeg kliner hodet fullt av kjemikalier. ;-) naiv.no Anonymous poster hash: bfb15...7b3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144088868-shampo-som-hjelper-mot-fett-h%C3%A5r/page/2/#findComment-145772677 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Våryr ✿ Skrevet 16. oktober 2013 #32 Del Skrevet 16. oktober 2013 Har man fet hodebunn, må man vaske håret ofte. Det hjelper ikke å la være å vaske det. Jeg har prøvd! En god shampo hjelper meg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144088868-shampo-som-hjelper-mot-fett-h%C3%A5r/page/2/#findComment-145772755 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #33 Del Skrevet 17. oktober 2013 Håret mitt blir så fort fett... Vasker det altfor ofte for å få det til å se fresht ut. Tips? Anonymous poster hash: feafb...952 Dropp alt av dårlige butikkshampoer, dra til frsøren å legg ned litt penger i en shampoo som faktisk tilfører håret ditt noe annet enn silikon og parfyme Det utgjorde enorm forskjell for meg ! Anonymous poster hash: 377bb...44e Bortsett fra at frisørprodukter stort sett inneholder akkurat det samme, bare i mer fancy forpakning og til mye stivere pris, da... Tenke sjæl og lese seg opp på hva du egentlig putter i håret er noe dritt, hoho. Anonymous poster hash: bfb15...7b3 Høhø ja veldig, jeg er faktisk frisør da Anonymous poster hash: 377bb...44e Ser ikke helt hva det har med saken å gjøre. Du er satt til å selge et produkt, det betyr ikke nødvendigvis at du har nevneverdig kunnskap om produktet du selger. Ta for eksempel Moroccan Argan Oil-produktene, som alle tror er så fantastiske, de er lasset fulle av kjemikalier som skader og tørker ut håret. Jeg er ikke utdannet frisør, men har fremdeles mer kunnskap om hår enn de aller, aller fleste frisører jeg har møtt. Det er ikke verre enn å begynne å google ingrediensene på produktene du bruker, så ser du hvor mye direkte skadelig du utsetter håret ditt for i troen på at det er "bra". Har for øvrig både lengre og friskere hår enn noen frisør jeg noensinne har møtt, nettopp fordi jeg klarer å tenke sjæl og lese meg opp på ting FØR jeg kliner hodet fullt av kjemikalier. ;-) naiv.no Anonymous poster hash: bfb15...7b3 Da har jeg fantastisk tjukt, mykt og langt hår (ned til midja) fordi jeg er en dum frisør som har hatt flaks da sikkert, ikke verst å være naiv da Anonymous poster hash: 377bb...44e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144088868-shampo-som-hjelper-mot-fett-h%C3%A5r/page/2/#findComment-145774198 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #34 Del Skrevet 17. oktober 2013 Som flere her sier, så er eneste kuren å vaske håret sjeldnere. Ikke noe annet nytter. Og de som påstår at det har med håret å gjøre og at ikke alle er like, er nok frisører Eller... du kan farge håret hjemme, for det virker uttørrende på hele håret en liten stund. Også hodebunnen. Jeg holdt på med hårvask altfor ofte selv for noen år siden, men sluttet med det. Nå er det 1-2 ganger i uken(eller den dagen jeg evt. skal noe spesielt). Og jeg får først fett hår etter ca 5 dager. Men er det den absolutte nyvaskede følelsen du trenger, så må du nok bare øke antall hårvask til 2-3 og etterhvert 4-5 hårvask pr dag.......Og i samme stund ødelegge hårbunnen hvor fettet til håret kommer fra, totalt. Man kan ikke gå rundt med nyvaskfølelsen hele tiden, utenom rett etter vasken. Jeg jobber med ting som gjør at jeg titt og ofte får olje på hendene. Her trengs det da harde greier for å bli skikkelig ren. før brukte jeg Zalo, men jeg har oppdaget at alle typer shampoer funker bedre Også frisørshampo. Det sier sitt, tenker jeg Anonymous poster hash: 11dd1...bd7 Ikke håp for meg da siden ikke vaske håret så ofte kuren ikke virker på mitt hår. Farger det hjemme og, uten at det blir noe mindre fett av den grunn Anonymous poster hash: 7d303...c86 Da handler det mer om følelsen din, enn om fett hår. Anonymous poster hash: 11dd1...bd7 Merkelig hvordan du vet det bedre enn meg Anonymous poster hash: 7d303...c86 OK, det kan da ha med dine hormoner å gjøre, eller kosthold....eller så er du rett og slett en tenåring i puberteten. Det er ikke vanlig at hår blir fett i løpet av ett døgn, når man er voksen. Det er bare ikke normalt for noen. Men der er jo ingen regel uten unntak. Men da ville jeg ha fått sjekket om det feiler noe mer enn bare fett hår. For det henger ofte sammen med hormoner også. Anonymous poster hash: 11dd1...bd7 Jeg gir opp. Du har rett, jeg har feil, du kjenner meg bedre enn jeg kjenner meg selv. Happy? Gud forby om det skulle være annerledes for meg Anonymous poster hash: 7d303...c86 Hormoner. Definitivt hormoner. Anonymous poster hash: bfb15...7b3 Den hersketeknikken der kan du bare legge fra deg. Hvis du har lest tråden så ser du at det er flere enn meg som opplever at det ikke hjelper å vaske håret sjeldnere, så det går an selv om du ikke mener det Anonymous poster hash: 7d303...c86 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144088868-shampo-som-hjelper-mot-fett-h%C3%A5r/page/2/#findComment-145774273 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå