Gå til innhold

hvilke innesko i bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke innesko har deres barn på 2,5 +? Ser skinntøfler bare kommer i små str, og vil ikke ha tunge ullsko:/ hva bruker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har sånne skinntøfler men er faktisk de eneste i barnehagen som bruker det.

Crocs eller hvordan det skrives,er veldig populært i vår barnehage.

Skrevet

Han er 5,5 og bruker fortsatt skinntøfler. De selger gode på name it. Ellers har vi kjøpt tinyzone fra tinyzone.dk. De er store i størrelsen. Benytt størrelsesguiden.

Anonymous poster hash: c7b48...ec6

Skrevet

Vår er riktignok berre 18 mnd, ho går kun med sokkar inne. Har slengt nokre mokkasiner i korga hennar, men i likhet med oss synes personalet det er unødvendig med sko inne.

Skrevet

Jenta mi har Crocs liggende, men de blir aldri brukt. 

Skrevet

Vi fikk høre at alle MÅ ha tøfler for visst det skulle oppstå brann (som de faktisk har opplevd der)

så kan ikke barnet løpe ut i bare sokker når det er kaldt og vått ute.

Anonymous poster hash: 8fa71...218
Skrevet

Kjempeflotte skinntøfler med fòr, på Coop Obs. 100 kr paret. (Dei var i alle fall det forrige veke,)

Skrevet

Vi bruker tøfler.

Skrevet

De fleste går i sokkene, men de har innesko på hylla til de dagene det er veldig vått og grisete i garderoben. Det fleste bruker sandaler, ikke noe greit å være svett på bena inne..

Anonymous poster hash: 4a728...fd9
Skrevet

Vi fikk høre at alle MÅ ha tøfler for visst det skulle oppstå brann (som de faktisk har opplevd der)

så kan ikke barnet løpe ut i bare sokker når det er kaldt og vått ute.

Anonymous poster hash: 8fa71...218

Har hørt argumentet før, gir like lite meining no. At barnet blir våt og kald på beina under brann ser eg virkelig ikkje som eit kjempeproblem.

Men mokkasinar er i allefall ei god kompromissløysing om ein ikkje vil stenge dei stakkars barneføtene inne i sko store delar av dagen..

Skrevet

I våres barnehage MÅ alle gå i tøfler/crocs,det er ikke valgfritt der.

Så de får nok mange kamper med sønnen min som nekter å gå med sånt.

Skrevet

Toflus.no har større størrelser.

Anonymous poster hash: 15130...d44

Skrevet

Hun har tøfler i barnehagen, men bruker dem aldri. I vår barnehage er det få barn jeg har sett med tøfler / innesko på

Anonymous poster hash: 8c801...4c2
Skrevet

Ecco-sandaler

Anonymous poster hash: f7167...79e

Skrevet

Sånne sokker med skinn under, billige på H&M, Lindex mfl.

Anonymous poster hash: 11ac1...67a

Gjest flykræsj
Skrevet

Bruker sandaler. Synes ulltøfler blir for varmt

Skrevet

Oki da får jeg se på obsen!:-) ja hos oss har de hatt to brannøvelser på en uke, der de min har vasset ut - uten sko;) fikk grei beskjed om å ha med innesko(selvom de så og si aldri har de på ).

Skrevet

Det er jo det som er stas med brannøvelse jo, å gå ut på bare sokkene. Ser ikke problemet. Skifter jo etterpå. Fysioterapeuten til sønnen min anbefalte ikke tøfler o.l det beste var egentlig barbeint. Ikke at det er aktuelt i Bhg da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...