Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #1 Skrevet 15. oktober 2013 Falt mandag for over 1 uke siden, og slo halebenet mitt. (veldig) tenkte at det går sikkert over ila ett par dager, men er fremdeles like vondt. Spesielt når jeg bøyer meg fremover og sitter (selvsagt) Men egentlig hele tiden ellers også. Har stillesittende jobb, og dagen i dag var grusom. Grubler litt på å gå til legen og be om sykmelding, men vet ikke om jeg "tørr" - synes det er flaut .... Lide meg igjennom eller bite i det sure eplet? Hva hadde du gjort? (snakket med sjefen i dag, men fikk likssom ikke noe utav samtalen) Anonymous poster hash: be59a...d2d
Edelweis Skrevet 15. oktober 2013 #2 Skrevet 15. oktober 2013 da jeg slo halebeinet mitt måtte jeg få morfintabletter fordi det var så vondt. hadde vondt i visse bevegelser i 3 mnd etterpå.. sliter fremdeles om jeg sitter for lenge i samme stilling og under svangerskapene. så det er ikke å spøke med!
Sokkedyret Skrevet 15. oktober 2013 #3 Skrevet 15. oktober 2013 Hvis det er over en uke siden og fortsatt like vondt hadde jeg nok gått til legen...
Miss Mamma Skrevet 15. oktober 2013 #4 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg knakk hale beinet for 7 år siden i en snowboardulykke, jeg fikk masse sterke smertestillende og måtte sitte på en "badering" hver gang jeg skulle sette meg for å ikke gjøre det skjevt. Fikk beskjed av legen da at om det vokser sammen skjevt må de inn å knekke det opp å justere det tilbake igjen.. Så hadde jeg vært deg, ville jeg tatt meg en tur til legen å fått tatt røtngen. Lykke til, jeg vet hvor vondt det er.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #5 Skrevet 15. oktober 2013 Vet ikke om det er knekt....... men har fleipet masse om å finn frem baderingen din mini ja hehe .... sitter likssom med ene foten under rumpa eller ligger konstant nå. Har legeskrekk HI Anonymous poster hash: be59a...d2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå