Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #1 Skrevet 15. oktober 2013 ser på sidenbildene på denne bloggen http://lizbethosnes.com/ Hun har lagt ut bilde av seg selv, med skjørt. egentlig ett veldig fint bilde, men er det bare jeg som mener at når man har en strømpebukse som denne så bør ikke skjørte være så kort at det ikke dekker den sorte delen? Hun er en velidg flink blogger og en søt jente, men dette var "tacky" og "trying too hard" Anonymous poster hash: e957a...17b
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #2 Skrevet 15. oktober 2013 Flott antrekk på fritiden, jobb i klesbutikk mm. For kort for seriøse kontorjobber ol. Anonymous poster hash: a29f8...c08
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #3 Skrevet 16. oktober 2013 Skjørtet er jo fint på en måte. Til noen settinger, men med den strømpebuksen til ble det ikke fint, mener jeg.hi Anonymous poster hash: e957a...17b
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #4 Skrevet 16. oktober 2013 Veldig rart og ikke fint med så trange klær når man har en del for mye på midtpartiet. Anonymous poster hash: 793ac...e64
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #5 Skrevet 16. oktober 2013 Veldig "trying to hard". Og så så jeg på de andre bilda hun la ut at strømpabuksa va hullete. Hun står i merklige positurer, gjør seg veldig til og jeg syns hun failer! Anonymous poster hash: dade0...d0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå