Gå til innhold

Tranebær juice mot uvi?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har lært at tranebær har best effekt mot uvi, har noe med at det er stoffer i den som gjør at bakteriene ikke så lett får tak...

Om du har lett for å få uvi hjelper det faktisk veldig godt preventivt. Jeg har tranebærkapsler som jeg tar hver kveld, det gjør at urinen som står i blæra lenge (over natta) får en ph-verdi som bakteriene ikke trives i. De kveldene jeg har hatt sex dobler jeg dosen og drikker et ekstra glass vann før jeg legger meg til å sove, det har veldig god effekt.

Kjenner jeg antydning til uvi tar jeg tranebærkapler gjennom hele dagen og drikker minst et helt glass vann hver gang jeg er på do og mer vann enn ellers gjennom hele dagen. Da skylles bakteriene ut.

Veldig lenge sjelden jeg har trengt antibiotika etter at jeg begynte med dette.

Anonymous poster hash: 9f4b0...844

Det er bedre å kjøpe tranebær-tabletter på helsekosten.

Når man har uvi skal man ikke ha sukker (det forer bakteriene!!), og tranebærjuice, som i utgangspunktet er veldig surt, inneholder ganske mye sukker....

Anonymous poster hash: c7bce...64d

Annonse

Jeg har lært at tranebær har best effekt mot uvi, har noe med at det er stoffer i den som gjør at bakteriene ikke så lett får tak...

Om du har lett for å få uvi hjelper det faktisk veldig godt preventivt. Jeg har tranebærkapsler som jeg tar hver kveld, det gjør at urinen som står i blæra lenge (over natta) får en ph-verdi som bakteriene ikke trives i. De kveldene jeg har hatt sex dobler jeg dosen og drikker et ekstra glass vann før jeg legger meg til å sove, det har veldig god effekt.

Kjenner jeg antydning til uvi tar jeg tranebærkapler gjennom hele dagen og drikker minst et helt glass vann hver gang jeg er på do og mer vann enn ellers gjennom hele dagen. Da skylles bakteriene ut.

Veldig lenge sjelden jeg har trengt antibiotika etter at jeg begynte med dette.

Anonymous poster hash: 9f4b0...844

Takk for tipset :)

hi

Anonymous poster hash: db2c4...d99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...