Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #1 Skrevet 15. oktober 2013 Vi bor på Sørlandet, i dag var det strålende sol og nesten vindstille. Når jeg hentet min to-åring i dag hadde han på seg ullstillongs, bomullsbukse, fleecebukse og Reima overtrekksbukse. 4 lag! Kanskje jeg må si i fra da det kan være en student eller vikar som har kledd på han, og da må de jo få beskjed. Hvor mye gir dere beskjed om sånt til bhg? Vil jo ikke være sytete... Anonymous poster hash: 67ee2...286
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #2 Skrevet 15. oktober 2013 Ville helt klart ha sagt i fra om det skjer flere ganger. Men hadde nok avventet litt om dette er første gang det skjer Anonymous poster hash: 23203...53c
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #3 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg sa fra da jeg hentet jenta min iført for masse klær. Hun var også iført 4 lag, men ytterst hadde hun vinterdress! Og dette var en varm vårdag. Hun kokte jo, så jeg valgte å si fra. Anonymous poster hash: 025db...a68
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #4 Skrevet 15. oktober 2013 Vi bor på Sørlandet, i dag var det strålende sol og nesten vindstille. Når jeg hentet min to-åring i dag hadde han på seg ullstillongs, bomullsbukse, fleecebukse og Reima overtrekksbukse. 4 lag! Kanskje jeg må si i fra da det kan være en student eller vikar som har kledd på han, og da må de jo få beskjed. Hvor mye gir dere beskjed om sånt til bhg? Vil jo ikke være sytete... Anonymous poster hash: 67ee2...286 Jeg jobber i barnehage, og hadde blitt glad hvis du hadde sagt i fra på en fin måte. Vi prøver alltid å veilede vikarer ang påkledning, det er ikke alltid så lett for de å vite hva og hvor mye tøy barna trenger. Men av og til glipper det, det er dessverre ikke alle som klarer å se selv hva som trengs. 4 lag var jo veldig mye da, er jo ikke vanlig å ha bomullsbukse mellom ullstilongs og fleecebukse heller. Anonymous poster hash: 6900d...7a8
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #5 Skrevet 15. oktober 2013 Det hørtes alt for mye ut. Ville ha sagt ifra. Anonymous poster hash: 0bc87...318
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå