Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er snart 30 fullgåtte uker, og har kjent litt smerter nederst i ryggen og bekkenet en stund men nå føler jeg at det bare blir verre. Kjenner det når jeg går, beveger meg og til og med nå når jeg sitter. Før var det bare i visse bevegelser. 
Det er ikke akkurat nederst i ryggen det sitter, men mer øverst på rumpa og litt nedover der. Det verker hele tiden nå.

Begynner å bli ganske vondt å gå...

Noen som vet om dette er bekkenløsning, som har hatt lignende smerter?  En time med legen vil vel gi meg svar på hva det er?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144088828-bekkenl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Bekkenlåsning" finnes ikke. Det er et begrep kiropraktorer bruker for å kunne "helbrede" deg. Ikke bruk penger på sånt udokumentert alternativt tull.

Jeg gikk til kiropraktor i flere uker i desperasjon. Det fungerer ikke bedre enn placebo.

Treningsøvelser fra fysio og delvis sykmeld for å slappe mer av hjelper.

Anonymous poster hash: 27f64...d9e

"Bekkenlåsning" finnes ikke. Det er et begrep kiropraktorer bruker for å kunne "helbrede" deg. Ikke bruk penger på sånt udokumentert alternativt tull.

Jeg gikk til kiropraktor i flere uker i desperasjon. Det fungerer ikke bedre enn placebo.

Treningsøvelser fra fysio og delvis sykmeld for å slappe mer av hjelper.

Anonymous poster hash: 27f64...d9e

http://www.bekkenlosning.no/

her står det info om begge deler, og jo vi kan få låsninger i bekken muskulaturen. .

Takk!:) skal til lege på tirsdag, så får vel få henvisning videre derifra:)

Kiropraktor får man sjeldent henvisning til, hvertfall det jeg fikk beskjed om. Så ville heller bare ringt rundt å hørt om det er noen som har tid til deg.

Ellers så vil eg anbefale deg turer i skog og mark, litt terreng. Unngå turer på asfalt og slikt da dette gjør det verre. Hvertfall om du har låsninger i bekkenet. :-D

Annonse

Takk! :) skal til lege på tirsdag, så får vel få henvisning videre derifra:)

Kiropraktor får man sjeldent henvisning til, hvertfall det jeg fikk beskjed om. Så ville heller bare ringt rundt å hørt om det er noen som har tid til deg.

Ellers så vil eg anbefale deg turer i skog og mark, litt terreng. Unngå turer på asfalt og slikt da dette gjør det verre. Hvertfall om du har låsninger i bekkenet. :-D

Okey, ja jeg får høre hva hun sier på tirsdag så tar jeg det derifra:)

Takk for tips!:) blir en del gåing på asfalt i oslo.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...