Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #1 Skrevet 15. oktober 2013 Hei! Jeg har et etterlengtet barn og ønsker ett til! Forrige gang jeg ble gravid tok det litt tid, så jeg tok pergotime (enkel kur). Da ble jeg gravid! Vet jo ikke om det skyldes pergotime. Nå har jeg prøvd noen ganger med både enkle og doble pergotimekurer. Gynekologen jeg var hos i sommer, mente jeg burde ta doble kurer, siden jeg hadde prøvd litt og også begynner å bli en moden kvinne. Hva er deres erfaring med pergotime? Hvor mye har dere tatt? Jeg er jo selvsagt redd for bivirkninger. Vil ikke ta altfor mye. Samtidig føler jeg at det haster med å bli gravid pga min alder.... Takknemlig for svar Anonymous poster hash: 86a70...153
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #2 Skrevet 15. oktober 2013 Fikk et barn med naturmetoden, men ble ikke gravid neste gang vi prøvde. De fant ikke noe galt med meg eller mannen, prøvde Pergotime. Men ble ikke gravid. Prøvde inseminasjon uten resultat, ble gravid på første forsøk med IVF med tvillinger. Så her er det nesten 10 år mellom eldste og de yngste. Anonymous poster hash: 251ac...166
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå