Gå til innhold

Æsj...Har gjort en brøler...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sendt foreldrepengesøknad til Nav. I dag fant jeg ut at arbwidsgiver skal ha kopi av den... What to do?

Anonymous poster hash: 8b04e...77f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fyller ut en ny søknad, identisk med den første. Den gir du til arbeidsgiver. En kopi trenger ikke være laget med kopimaskin. :)

Skrevet

Arbeidsgjevar skal i utg.pkt ikkje ha kopi, dei skal ha eigne skjema for uttak av permisjon. Men du kan fylle ut nytt søknadsskjema og gi til arbeidsgjevaren din.

Skrevet

Fyller ut en ny søknad, identisk med den første. Den gir du til arbeidsgiver. En kopi trenger ikke være laget med kopimaskin. :)

Takk, det skal jeg gjøre:)

Skrevet

Arbeidsgjevar skal i utg.pkt ikkje ha kopi, dei skal ha eigne skjema for uttak av permisjon. Men du kan fylle ut nytt søknadsskjema og gi til arbeidsgjevaren din.

Det var et eget skjema fra arb.giver jeg fylte ut..Og der skulle jeg krysse av for ar jeg har levert kopi av Nav-skjema...

Skrevet

Og du? Du er ikke den eneste som gjort en slik brøler. Det er vanskelig å holde orden på alle papirer i papirjungelen. Selv ikke de som jobber i NAV har orden på alle papirer.

Anonymous poster hash: 7ffaa...bfc
Skrevet

Og du? Du er ikke den eneste som gjort en slik brøler. Det er vanskelig å holde orden på alle papirer i papirjungelen. Selv ikke de som jobber i NAV har orden på alle papirer.

Anonymous poster hash: 7ffaa...bfc

Takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...