Gå til innhold

Hvilken jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger tips til hva jeg kan søke på av jobber. Jeg et utdannet førskolelærer, men lurer rett og slett på om dette er helt feil for meg... Jobber nå som ped.leder i en relativt stor basebarnehage, men trives i grunn ikke. Ønsker noe annet, problemet er at jeg ikke vet h a jeg vil!! Hva er relevant for utdannelsen? Hva gjør andre som har gått lei "barnehagen"?

Hadde så satt pris på litt tips og info...

Anonymous poster hash: c424e...296

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sfo da, eller førskolelærer på 1 trinn.

Anonymous poster hash: 851ff...a6a
Skrevet

Er fryktelig interessert i svarene du får, for akkurat sånn har jeg det også...

Er ped.leder på en småbarnsavdeling,men kjenner jeg er ikke tent nok for jobben.men jeg har ingen anelse hva annet jeg kan bruke utdanninga mi til...

Jeg vet om ei da,som var førskolelærer og som fikk jobb i Statoil som personalansvarlig,for vi har jo mye personalansvar da som ped.ledere.HUn tjente 600 000 som startlønn...hadde vært fryktelig greit det!!!

Anonymous poster hash: 78f40...c58
Skrevet

Ja det hadde jo ikke vært dumt! For å jobbe i skolen må jeg ta mer skole, og det vet jeg ikke helt om jeg har lyst til... Som sagt, fryktelig umotivert i forhold til både yrket og sjangeren føler jeg :(

Anonymous poster hash: c424e...296

Skrevet

Jeg er i akkurat samme situasjon.. er utdannet førskolelærer og jobber som ped.leder på småbarnsavdeling. Trives forsåvidt veldig godt i jobben og syns det er gøy å være sammen med ungene :) Men det er mye stress, lite vikarer, mye møter og mange unger som aldri har det de trenger av klær og utstyr.. som igjen gjør at vi må avlyse ting og tang - kan jo ikke gå ut i regnet når 4 av 10 unger ikke har regntøy eller støvler.. eller noe å ha under regntøyet. Kjenner jeg blir så lei, og har lyst til å gjøre noe annet.. men jeg som deg, aner ikke hva! 

Skole vil jeg ikke jeg heller jobbe i - tror ikke det passer for meg rett og slett. 

Så jeg skal følge med her og se om du får noen svar. Det sies jo at det er veldig mange førskolelærere som jobber andre steder enn i barnehage.. men hvor jobber de da? Statoil med begynnerlønn på 600.000 hadde jo vært noe ja! :) 

Anonymous poster hash: 162bc...2fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...