Gå til innhold

Hvordan kan jeg få så liten gravidmage som mulig?

Anbefalte innlegg

Vel, i teorien bør man spise normale mengder mat, sunt, trene et par ganger i uken (i hvert fall være i aktivitet). Man skal jo overhode ikke slanke seg under et svangerskap, så å spise normalt og å være i normal aktivitet som mulig, er vel det beste. Med normalt mener jeg slik du pleier.

Men i praksis ser det ikke ut til at det har noen virkning å prøve å få verken stor eller liten mage. Noen får stor, andre får liten, og slik er det bare. Man bærer barnet forskjellig. Jeg fråtset i mat, og jeg var temmelig liten da jeg gikk gravid. Verken tykk generelt, eller stor gravidmage.

Anonymous poster hash: 9aa36...9c6 [/quote ]bare spør fotballfrue. Syntes du skal droppe å bli gravid til du er voksen å moden nok til å glede deg over den voksende magen !

Anonymous poster hash: 946d3...979

Hva, mener du at jeg burde droppe å bli gravid? Jeg er ikke HI! Men du siterer meg?! 

Jeg kan jo fortelle at jeg allerede har født, og at jeg elsket den voksende magen (som ikke ble så stor som jeg hadde håpet, men jeg fråtset i mat fordi jeg var sulten, ikke fordi jeg ville ha større gravidmage!). 

Synes ikke jeg virket umoden i innlegget mitt heller. 

Anonymous poster hash: 9aa36...9c6

Herregud skrev ikke til deg da søta :)

Skrev til HI.

Anonymous poster hash: 946d3...979

Fortsetter under...

Du MÅ ikke legge på deg 12 kg.

Jeg la på meg 5 kg med nr 1, 6 kg med nr 2, og nå med nr 3 er jeg over halveis og ingen ekstra kg enda. Jeg er slank i utgangspunktet.

Jeg spiser sunt med ikke for mye, trener hver dag. Ingen brus/godteri. Og magen min har hver gang vært som en fotball.

Begge barna var rett over 3 kg, friske og raske :)

Så alt er mulig uten å være syk i "hue", å si at HI da ikke bør få barn er drøyt.

Noen bryr seg faktisk veldig mye om seg selv og sin kropp Fordet om de ikke ønsker å skade babyen!!

Anonymous poster hash: 90ef6...95f

Herregud for en jævla teit ting å si!:Noen bryr seg faktisk veldig mye om seg selv og sin kropp Fordet om de ikke ønsker å skade babyen!!

Å være mest opptatta av å få  så liten mage som mulig når man er gravid er helt forskrudd, faktisk helt inni natta galskap!!!

Det er ikke så mye man kan gjøre for å stoppe en naturlig prosess, noen får stor mage og noen får liten mage,sånn er det bare!

Jeg ville heller ikke legge på meg mye da jeg var gravid,så jeg spiste sunt og nok og trimmet helt til jeg ikke klarte å gå mer. Fortsatt la jeg på meg 12-14 kg med alle tre barna mine.

De som tenker som HI er IKKE modne nok til å bli gravid og få en baby,det er helt sikkert!

Anonymous poster hash: fa88c...48f

Er det en tråd som burde rapporteres er det denne der HI er ute etter tips og råd for å få minst mulig mage. Meget mulig det er "trolling", men det finnes desverre syke folk der ute med forvrengt kroppsideal som tar dette seriøst. Dialekter er forbudt å diskutere men dette er greit?! Hvor er moderator nå?

,Vil nesten gi litt av skylda til hun gale fotball dama som har gitt folk diotisk grunn til å tro det er normalt å vært "flat" til man er langt i 2 trimester....

Anonymous poster hash: b4a3d...737

Hun kan da virkelig ikke noe for at hun har liten mage! Nå får dere roe ned hetsingen her. Enkelte går NED i vekt og får stor mage likevel. Det har ingenting med kostholdet og at hun trener å gjøre at magen hennes er liten.

Naturen får nok bare gå sin gang du;) Jeg hadde så stor mage at folk trodde jeg ventet tvillinger. Der lå en gutt på rett under 4 kg i magen min på slutten=) Selv er jeg 1.62 og veide 53 kg Før jeg ble gravid, la på meg ca 22 kg da. men gikk gravid i takt med min søster, hun la på seg nesten 30 kg, men babyen var nesten 1 kg mindre enn min.

Anonymous poster hash: 5aa56...4f9

Annonse

Du MÅ ikke legge på deg 12 kg.

Jeg la på meg 5 kg med nr 1, 6 kg med nr 2, og nå med nr 3 er jeg over halveis og ingen ekstra kg enda. Jeg er slank i utgangspunktet.

Jeg spiser sunt med ikke for mye, trener hver dag. Ingen brus/godteri. Og magen min har hver gang vært som en fotball.

Begge barna var rett over 3 kg, friske og raske :)

Så alt er mulig uten å være syk i "hue", å si at HI da ikke bør få barn er drøyt.

Noen bryr seg faktisk veldig mye om seg selv og sin kropp Fordet om de ikke ønsker å skade babyen!!

Anonymous poster hash: 90ef6...95f

Altså går du ned i egenvekt i svangerskapet. Det er ikke bra med mindre du er overvektig, det har ingenting med å ikke like sin egen kropp å gjøre.

Anonymous poster hash: 9565e...bfd

• 2 måneder senere...

I alle dager?! Håper virkelig ikke du er seriøs???

Du skal spise helt normalt sunt, og absolutt ikke overdrive trening.

Jeg var i en slankeperiode når jeg nå fant ut at jeg var gravid og fikk streng beskjed fra legen min om å stoppe slankinga umiddelbart! Men man skal jo som alltid holde seg unna godterier, kaker osv.

Jeg fikk til og med beskjed om å ikke trene i det hele tatt de tre første månedene, -maks gåturer hvor jeg ikke presser meg.

Mener du seriøst at du ikke vil ha gravidmage så bør du revurdere hele graviditeten!

Denne tråden har jeg rapportert.

Anonymous poster hash: 137c8...44a

Bra!hadde ikke du gjort det hadde jeg.Dette er en syk tråd der mange syke råd kan komme.slik skal det IKKE være! 

Denne tråden har jeg rapportert.

Anonymous poster hash: 137c8...44a

Hvorfor det? Dette er et problem som opptar mange av oss.

Anonymous poster hash: a022f...4fd

da er du jo faen meg like syk som HI da,om du ikke selv er HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...