Gå til innhold

Min datter har lagt venninnen sin for hat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo ikke morsomt, hun oppfører seg jo som verdens største dramaqueen men jeg klarer ikke å la være å smile.

Venninnen hennes kunne nemlig røpe at hun synes faren hennes(min mann) er veldig kjekk og at hun er litt småbetatt av ham. De er 16 og følelsene er overalt, husker selv jeg falt for langt eldre menn på den tiden. Men min datter føler dette er ekstremt ubehagelig og nedverdigende. Hennes egne ord. Og nekter nå å prate med venninnen. Hun går også og surmuler rundt faren, som ikke aner noen ting foreløpig. Skal jeg involvere meg i dette eller bare la det gå sin gang? Disse tenårings-crushene går jo som oftest over :P

Anonymous poster hash: 43509...9e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tihihi nå husker jeg min første mini forelskelse på faren til en av venninnene mine for sånn ca 13-14 år siden ;) Om hun virkelig hater denne jenta så burde du ta en liten "pep" talk med henne om at forelskelser/betatthet ikke alltid går an å styre.

Anonymous poster hash: ba762...ffc
Skrevet

Ville ikke blandet meg inn i det der. Det går over :P

Anonymous poster hash: df9e1...a42
Skrevet

Haha! Skjønner du må smile :) Jeg ville latt det gå sin gang, venninnen vil komme over mannen din, og dattera di får la betattheten til venninnen synke inn, og velge selv hva hun vil gjøre med saken :) 

Anonymous poster hash: 4cbc5...aa6
Skrevet

Hahaha :D Så herlig! Vi har vel alle vært der på en eller annen måte :) Men jeg ville bare latt det ligge. Og ikke si noe til mannen din - kan tenke meg mange menn/pappaer ville synes det var veldig ubehagelig...

Anonymous poster hash: 5ddc0...11b
Skrevet

Og ikke si noe til mannen din - kan tenke meg mange menn/pappaer ville synes det var veldig ubehagelig...

Anonymous poster hash: 5ddc0...11b

Eventuelt så synes han slettes ikke det er ubehagelig. I så fall er det enda mer viktig å ikke si noe til han!

Anonymous poster hash: 3e6a3...450

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...