Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #1 Del Skrevet 15. oktober 2013 Sexlysten er helt borte etter vi fant ut at vi trenger prøverør for å lykkes. Orker ikke tanken på sex til mannens store frustrasjon. Jeg forbinder sex med å lage baby og når det ikke går ser jeg ikke vitsen. Bare minner meg på det vi ikke får til Anonymous poster hash: 2eb40...f7e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144088803-mistet-sexlysten/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrinsesseHengepupp Skrevet 15. oktober 2013 #2 Del Skrevet 15. oktober 2013 Been there - done that. Det som hjalp for oss var å sette en midlertidig stopp på prosjekt baby, begynne på prevensjon og senke skuldrene. Da hadde vi levd i 2 år som intense prøvere, og hatt 5 ufrivillige aborter. Så vi trengte virkelig en pause. Nå var jo vår situasjon litt spesiell i og med at vi ble gravide men aborterte pga antistoffer, så vi måtte ha pause frem til vi var ferdig utreda og det var funnet rett donor (valgt ut på medisinsk grunnlag). Den ventetida ble på 1,5 år, og inneholdt faktisk nokså mye bra sex ;-) Nå er vi igang på Riksen, og vi er liiivredde for at jeg skal bli gravid med mannen og ikke donoren, så nå er butikken stengt igjen, for å si det slik. Men vi trøster oss med at det blir masse bra action når spira sitter. Vet egentlig ikke helt hva jeg skal råde deg til, men prøv å få fokus bort fra babylaging, og tenk mer på dere to som par. Noe som jeg vet har hjulpet for andre som har slitt i perioder er å inngå avtale om sex-fri i feks 14 dager eller en mnd (alt etter hva som passer dere). Men at man samtidig bruker masse tid på hverandre i form av kos, oppmerksomhet, massasje, ros, flørting, kyss og kjæreste-ting som kino, restaurant, hotellovernatting og måneskinnsturer. Det kan hende du sprekker halvveis inn i prosjektet, men det gjør jo ingenting ;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144088803-mistet-sexlysten/#findComment-145769575 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå