Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 15. oktober 2013 #1 Skrevet 15. oktober 2013 Gutten min på 8 år ville ha Halloween fest med noen gutter fra klassen. Trenger noen tips til mat, musikk, pynting, bord. Har kjøpt endel på nettet som er kult å pynte bord med. Evnt, leker, fil osv. Allle tips mottas :-)
Giss Skrevet 16. oktober 2013 #2 Skrevet 16. oktober 2013 - Uthul gresskar. Fyll det med spaghetti med kjøttsaus. Si at det er blod og mark. - Lag hvite marengstopper og lag spøkelsesansikt på dem med sjokoladeglasur. - Bak muffins med blå og grønn og rød konditerfarge i marmoreffekt. Lag en edderkopp på toppen i mørk glasur. - Lag masse til havregrynskugler men form den til pølser og lag "hundebæsjer" av dem i stedet. - Lag fingre av marsipan med en mandelflak til negl og litt rød konditorfarge i den andre enden. Lag en spøkelsesløype. Mørklegg en gang/et rom. Sett en CDspiller på med skummel musikk eller naturlyder. Heng lette ting ned fra taket som f eks fjer bundet på en snor eller serpentinere. Sett inn bøtter eller boller med ting, som ungene må kjenne på og finne ut hva er underveis. F eks spaghetti, tomatbønner fra boks, gele osv. Premie til alle når de har gjennomført. La dem spille fantasi. Det er ofte skikkelig morsomt når man er utkledd.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2013 Takk for gode tips :-) nå gleder vi oss til Halloween fest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå