Gå til innhold

Apotekansatte??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er kvelds / helgetilleggene? Er de det samme for apotektekknikkere og farmasøyter? Når begynner de på kveld og helger? Håper på svar. :)

Anonymous poster hash: 24dd7...143
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kveldstillegg etter klokken 17 som er det samme som 50% overtid, i helgene husker jeg ikke helt da det ble gjort om for litt siden, men mener det er 50% overtid fra 13-15, og 100% etter 15.

Anonymous poster hash: 69b9f...6ae

Skrevet

Kveldstillegg etter klokken 17 som er det samme som 50% overtid, i helgene husker jeg ikke helt da det ble gjort om for litt siden, men mener det er 50% overtid fra 13-15, og 100% etter 15.

Anonymous poster hash: 69b9f...6ae

Takk for svar. Jeg trodde at det var fastsatte satser man fikk i tillegg, men slik er det altså ikke? Det hørtes jo veldig bra ut det du skrev her ihvertfall...  

Skrevet

Tror det varierer veldig fra apotek til apotek. Der jeg jobba tidligere var det åpent fra 9-17 og fastlønn. Fikk ikke tillegg fra 16-17 eller på lørdagene når det var åpent fra 10-14

Skrevet

Tror det varierer veldig fra apotek til apotek. Der jeg jobba tidligere var det åpent fra 9-17 og fastlønn. Fikk ikke tillegg fra 16-17 eller på lørdagene når det var åpent fra 10-14

Oj, håper ikke det samme gjelder hos Apotek1. Noen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...