Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #1 Skrevet 15. oktober 2013 Trives du? Finnes det gode frilufts og kulturmuligheter? godt oppvektsmiljø for barn? Er det lett å komme inn i miljøet? Har hørt at folk sier at Mandal er litt mer åpent, litt type Kristiansand, enn disse småbyene i Aust-Agder som har rykte på seg for å være litt mer lukket. Vil du si deg enig? Anonymous poster hash: 6c424...bb8
skjotta Skrevet 15. oktober 2013 #2 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg bor en halv time fra mandal, men har flere venninner som bor der. Har ikke inntrykk av at mandal er mere "lukket" enn andre mindre byer i området. .. furulunden og stranda er jo nydelige ute områder og byen er pen å se på. Når jeg var yngre hadde mandal rykte om å være ganske "røfft" blandt annet skolen slet mye med mobbing og andre belastningsmomenter, men jar ikke innttykk av at det er slik fortsatt :-)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #3 Skrevet 15. oktober 2013 Mandal er en av de byene i Norge med flest narkomane og trygdede med tanke på innbyggertall. Anonymous poster hash: cf600...359
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #4 Skrevet 15. oktober 2013 Mandal er relativt død fra august til mai. Vanskelig å komme inn i et miljø, men det føler jeg er gjengs for Sørlandet. Men jeg har oppdaget at det er enklere å få seg en omgangskrets etter man fikk barn. Føler veldig mange har bodd her hele livet og har de samme vennene Anonymous poster hash: 59e23...e9e
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #5 Skrevet 15. oktober 2013 Bor i mandal jeg. Er en kjempe fin plass. Mange fine strender i alle fall. Men er ganske daut her utenom sommeren ja.. Anonymous poster hash: aaac2...33f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå