Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #51 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg tenker på at jeg tror jeg ikke elsker mannen lenger. Og jeg lurer så fælt på hvordan jeg skal fortelle han det Klump i magen.... Anonymous poster hash: 5354c...2cb
Daquiry Skrevet 15. oktober 2013 #52 Skrevet 15. oktober 2013 Avstandsforholdet jeg er i, det virker håpløst, men jeg klarer ikke å gi slipp
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #53 Skrevet 15. oktober 2013 Fått time til utredning vedr datteren min. Ventet i 3 år på habilitering Ullevål. Hvordan det blir å bli samboer med kjæresten og flytte til en annen kommune? Hvordan blir det å ha dine og mine barn? Håper vi får det til :-) Vi har det supert sammen <3 Hvor lenge får jeg beholde mammaen min her? Mamma har kreft med spredning til lever. Medisiner holder det i sjakk. Anonymous poster hash: 13978...024
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #54 Skrevet 15. oktober 2013 Her går tankene i hvordan jeg skal holde ut å være kollega med min barndoms overgriper... Hun vet det ikke, kjenner meg ikke. Men jeg blir påminnet dette hver gang jeg ser henne. Anonymous poster hash: 633f0...348 Å herregud, hvordan orker du? Kanskje du burde finne en annen jobb? Anonymous poster hash: f7ead...d78 Det skulle jeg gjerne, men det er en del av utdanningen min.. så jeg må være der minst ett år. Anonymous poster hash: 633f0...348 Uff. Så håpløst. Anonymous poster hash: f7ead...d78
me_87 Skrevet 15. oktober 2013 #55 Skrevet 15. oktober 2013 vi skal ha foreldresamtale i barnehagen å det gruer jeg meg litt til. Ellers så tenker jeg mye på barnebursdagen vi skal ha på søndag,alt jeg få gjort å alt jeg må huske.
Love my kidz Skrevet 15. oktober 2013 #56 Skrevet 15. oktober 2013 Her grubler jeg mye på om hvordan jeg skal få min sønn til å trives på skolen. Og om jeg får meg jobb snart.
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. oktober 2013 #57 Skrevet 15. oktober 2013 Nå om dagen tenker jeg mest på hvor vondt jeg har etter trekking av 2 visdomstenner.. Sånn generelt går det i tillitsbruddet fra mannen. Klarer ikke å la det være og det gnager på meg hver dag. Oppi dette er det også andre ting med forholdet som ikke er på plass.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #58 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg venter på svar på noen prøver tatt hos gynekologen for to uker siden. Noe/ mye er ikke riktig nedentil, og jeg blir veldig sjokkert hvis prøvene ikke gir utslag på noe. Men hva kan det være? Gruer meg til svaret... Anonymous poster hash: 86afe...632
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #59 Skrevet 15. oktober 2013 Baby... baby, baby, baby... Har termin om 2 måneder... Jeg skulle faktisk ønske jeg klarte å tenke på noe annet, men alt er bare... baby... baby, baby, baby... Samme her, men ikke termin før i april. Kunne bare kommet nå. Jeg er klar Anonymous poster hash: e56f2...5d2
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #60 Skrevet 15. oktober 2013 At jeg har blitt sammen med x igjen. Og om det vil vare.. Og han fyren jeg må si det til før vi kan si det offentlig. Som jeg liker godt og som liker me godt, men som jeg ikke er forelsket i. Og min x/kjæreste og jeg klarer ikke å holde oss unna hverandre lidenskapen og forelskelse er så sterk at vi ikke klarer det.. Fysisk umulighet. Det tenker jeg mye på. Viner lykkelige sammen, selvom vi er ulike. Og vi klarer ikke la være å være sammen... Så gruer meg til å si til han andre at vi ikke kan sees mer som annet enn venner Stor klem til deg hi! Håper det klaffer snart, sjekket deg for endometriose? Er det han som hadde barn og som var en del eldre enn deg? Husker du fortalte her inne da du nettopp hadde møtt han. Du virket så sprudlende forelsket Anonymous poster hash: ade0e...621 Og det er vi enda så vi ble kjærester igjen igår Han du nettopp dumpa fordi han var en dårlig far? Hva har skjedd? Anonymous poster hash: e56f2...5d2
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #61 Skrevet 15. oktober 2013 Kjenner at jeg er altfor dårlig til å si nei når det kommer til ting ang fritidsinteressene til ungene. Jeg stiller opp både her og både der, og klarer ikke å si nei. Jeg syns det er veldig koselig, men nå om dagen blir det vel mye kjenner jeg. Ungene vil ha meg med, så da er det enda vanskeligere å si nei. Siden ungene nekter å ha kontakt med faren si , så føler jeg også at jeg må stille opp mye. Blir ny utredning på ene barnet, så vi fører skjema for å få kartlagt anfallene hennes. Vi vet jo hva det er, men ikke koe gøy npr ungen går rundt og gruer seg for om ett anfall kommer eller ei. Ei heller ikke så lett å få sjekka ut helt hva hun har, men legene har en formening heldigvis. Ikke noe farlig i den forstand, men vondt desverre. Huset ser ikke ut, men det står. Vi er så vidt innom døra om dagen og da gidder jeg ikke rydde og vaske mye. Det får vi ta når vi får bedre tid igjen. Ting roer seg nok snart. Anonymous poster hash: 64558...f55
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #62 Skrevet 15. oktober 2013 Tenker mye på situasjonen jeg har satt meg selv i pga kjærligheten, og føler meg dum! litt dum fordi jeg ikke bare kan være utelukkende glad og fornøyd med livet når jeg har to friske, herlige døtre, og verdens snilleste mann. Men også trist for grunnen til at jeg ikke er glad. Jeg har ikke jobb, er gravid med nr 3 og gleder meg ikke (dårlig samvittighet), og får ikke startet på utdannelsen min før om 3 år:( Det meste er pga samboerens arbeidssituasjon, men jeg har jo selv valgt å bli med på dette. Barn nr 3 var uplanlagt, men kan bare skylde oss selv, så kan ikke "klage" noen steder. Er bare lei meg om dagen, og har dårlig samvittighet for den lille i magen, vet jo jeg kommer til å elske dette barnet, men føler følelsene kommer så sent på plass (mulig pga distansering fra svskapet pga økt abortrisiko frem til uke 20) Puh.. Var godt å skrive dette ett sted, prater bare med samboeren om det. Føler meg dum, livløs og tom når jeg ikke bidrar til noe i samfunnet:( Anonymous poster hash: 89ee1...ee5
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #63 Skrevet 15. oktober 2013 At jeg har altfor mye å gjøre på jobb og har påtatt meg en ekstrajobb (riktignok av begrenset varighet) ved siden av 100 % stilling. Angrer, men kan ikke backe ut nå. Lurer på hva som feiler datteren min, vondt å se at hun sliter. Førsteklassing i år og faller igjennom både sosialt og faglig. Bekymret for forholdet til mannen, vi er gode venner, men all intimitet er borte. Har null sosialt liv. Bekymret for egne helseproblemer. Angrer på å ha flyttet inn i oppussingsobjekt, blir aldri ferdig, alltid noe som skulle vært gjort inne eller ute. Og slik kunne jeg fortsatt. Anonymous poster hash: b8023...246
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #64 Skrevet 15. oktober 2013 Det som opptar tankene mine er styret på jobb med forskjellsbehandling, hemligholding og total manglende respekt. Forholdet til min familie hvor ingen ringte og gratulerte meg med dagen. Har spurt mor mi om hun kan hjelpe med barnevakt. Det gjør hun gjerne, men velger å reise hjem lørdag i stede for å bli litt. Jeg setter stor pris på hjelpen og at hun tar seg bryet med å komme, men når hun først er her hvorfor ikke tilbringe litt tid sammen med meg og barnebarna. Hun har sett dem tre ganger i år. Resten av barnebarna ser hun nesten daglig. (Vi bor i en annen landsdel og hun har fri frem til onsdag) Føler rett og slett at hun hjelper meg kun for at hun føler hun må Jeg stresser og rundt studien jeg har begynt på med oppgaver og eksamener. Også har jeg rotet meg inn i mye negative tanker rundt samboer. Stoler ikke på han. Dette er kjempe vanskelig i og med han reiser mye. Når jeg leser igjennom dette så føles og høres det veldig deprimerendes. Men, jeg holder hode godt over vannet enda. Mye takket være to fantastiske trollunger Ene ligger som en engel og sover bak meg nå Anonymous poster hash: 2c07c...fb6
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #65 Skrevet 15. oktober 2013 Ylva i mitt hjerte! Anonymous poster hash: 9f49d...6fc
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #66 Skrevet 15. oktober 2013 Bf er en drittsekk og jeg lengter etter en ny mann men sliter med å finne en Anonymous poster hash: eda4b...1da
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #67 Skrevet 15. oktober 2013 At jeg har blitt sammen med x igjen. Og om det vil vare.. Og han fyren jeg må si det til før vi kan si det offentlig. Som jeg liker godt og som liker me godt, men som jeg ikke er forelsket i. Og min x/kjæreste og jeg klarer ikke å holde oss unna hverandre lidenskapen og forelskelse er så sterk at vi ikke klarer det.. Fysisk umulighet. Det tenker jeg mye på. Viner lykkelige sammen, selvom vi er ulike. Og vi klarer ikke la være å være sammen... Så gruer meg til å si til han andre at vi ikke kan sees mer som annet enn venner Stor klem til deg hi! Håper det klaffer snart, sjekket deg for endometriose? Er det han som hadde barn og som var en del eldre enn deg? Husker du fortalte her inne da du nettopp hadde møtt han. Du virket så sprudlende forelsket Anonymous poster hash: ade0e...621 Og det er vi enda så vi ble kjærester igjen igår Han du nettopp dumpa fordi han var en dårlig far? Hva har skjedd? Anonymous poster hash: e56f2...5d2 Vakke det Konditoren da? Anonymous poster hash: 403a2...8f1
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #68 Skrevet 15. oktober 2013 At jeg har blitt sammen med x igjen. Og om det vil vare.. Og han fyren jeg må si det til før vi kan si det offentlig. Som jeg liker godt og som liker me godt, men som jeg ikke er forelsket i. Og min x/kjæreste og jeg klarer ikke å holde oss unna hverandre lidenskapen og forelskelse er så sterk at vi ikke klarer det.. Fysisk umulighet. Det tenker jeg mye på. Viner lykkelige sammen, selvom vi er ulike. Og vi klarer ikke la være å være sammen... Så gruer meg til å si til han andre at vi ikke kan sees mer som annet enn venner Stor klem til deg hi! Håper det klaffer snart, sjekket deg for endometriose? Er det han som hadde barn og som var en del eldre enn deg? Husker du fortalte her inne da du nettopp hadde møtt han. Du virket så sprudlende forelsket Anonymous poster hash: ade0e...621 Og det er vi enda så vi ble kjærester igjen igår Han du nettopp dumpa fordi han var en dårlig far? Hva har skjedd? Anonymous poster hash: e56f2...5d2 Vakke det Konditoren da? Anonymous poster hash: 403a2...8f1 Og Juliea er Konditoren ja Deler mye av seg selv hun, mtp tidligere hendelser. Anonymous poster hash: 403a2...8f1
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #69 Skrevet 15. oktober 2013 Husbygging, skal straks i gang med egeninnsats Bryllup til våren(lite og enkelt) Får jeg fortsette i jobben min selv om vikariet får ut ved årskiftet Når skal/kan vi begynne prøving på tredjemann. Så er litt tankekjør om dagen kan man si. Anonymous poster hash: f4217...7db Hørtes ut som et hardt liv, stakkars deg. Anonymous poster hash: c7321...543
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #70 Skrevet 16. oktober 2013 At jeg ikke rekker å lese gjennom pensum før eksamen Jobber jeg for mye, ser jeg barna for lite? Har også tenkt mye på å gå i fra samboer. Tenker hver eneste dag at jeg hadde hatt det bedre alene. Har i tillegg blitt betatt av en annen mann. Anonymous poster hash: 15653...49c
MammantilNurket Skrevet 16. oktober 2013 #71 Skrevet 16. oktober 2013 (endret) Eksamen! Sitter hjemme og skriver Skulle tatt den i vår, men var så pjusk på grunn av graviditeten at jeg måtte utsette. Siste innspurt nå Søndag er den store barnedåpen - takk og lov for at min mor har "kuppet" den og tar seg av resten av organiseringen denne uken! Endret 16. oktober 2013 av MammantilNurket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå