Bustetroll Skrevet 15. oktober 2013 #26 Skrevet 15. oktober 2013 Den idioten av en ex jeg har Det er bortkastet energi! Han er en eks og det er jo fantastisk. Klem til deg. joa, men fortsatt far til mitt barn, og kranglet senest istad. Huff, ja det er ikke greit. Må innrømme at jeg ikke tenkte på at dere hadde felles barn. Du prøver sikkert å holde kommunikasjonen på et minimum. Tja, ja, han befinner seg i et annet land. Men gud så sitsomt uansett.. Han kan ødelegge en hel dag bare med noen få ord. Er så lei så lei. Og fortsatt syntes jeg synd på han, på en rar måte, selv om jeg er evig glad for at jeg ikke trenger å forholde meg til han som før. Han drikker, er psykopat, driver psykisk terror ++. SLIITSOMT
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #27 Skrevet 15. oktober 2013 Hvor fantastisk heldig jeg er som har verdens beste samboer og sønn, og familie og venner. Men, mye negativt ang økonomi. Hadde jeg bare hatt penger hadde livet vært PERFEKT! Anonymous poster hash: b82f6...b0b
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #28 Skrevet 15. oktober 2013 1. Eksamen 2. Jobb 3. Hvordan være en god mor til mitt dyrebare barn midt oppi alt dette her. Anonymous poster hash: 6c9d0...d9c
Gjest Bjørketreet Skrevet 15. oktober 2013 #29 Skrevet 15. oktober 2013 Baby... baby, baby, baby... Har termin om 2 måneder... Jeg skulle faktisk ønske jeg klarte å tenke på noe annet, men alt er bare... baby... baby, baby, baby...
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #30 Skrevet 15. oktober 2013 At jeg nettopp har blitt diagnostisert med uhelbredelig sykdom Vet ikke hvordan jeg skal fortelle mannen. Anonymous poster hash: ade0e...621
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #31 Skrevet 15. oktober 2013 AT jeg har verdens vakreste barn, som ikke får mamma og pappa 100% i hverdagen, fordi faren dems stakk. At jeg ville gjort hva som står i min makt for at familien skulle holdt sammen, men at han ikke er villig til og gjøre noe. Yngste var så vidt født da han dro. Jeg får bare tenke at det er jeg som vinner uansett, siden det er jeg som får ha barna mest. Anonymous poster hash: f7ead...d78
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #32 Skrevet 15. oktober 2013 Forholdet mellom meg og mannen og hans egoisme. Aner ikke hva mer jeg kan gjøre for å redde forholdet. Anonymous poster hash: f85df...86b
Musemorbr / Skrevet 15. oktober 2013 #33 Skrevet 15. oktober 2013 Akkurat nå tenker jeg mye babyrellatert, fordi jeg har baby i magen. Det er så mye som går så utrolig godt i livet mitt nå. Men akkurat i dag tenker jeg mest på hun som er like langt på vei som meg, og som plutselig har opplevd det vi alle frykter i graviditeten. Det er så fælt. En enorm vekker, og påminner om at livet er rosenrødt det ene øyeblikket, men kan gå i sort det neste. Jeg må bli mer bevisst på alt som er godt i livet mitt, og prøve å virkelig nyte alle små gleder mens de er der. Vi har jo ingen garantier, noen av oss.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #34 Skrevet 15. oktober 2013 At jeg har blitt sammen med x igjen. Og om det vil vare.. Og han fyren jeg må si det til før vi kan si det offentlig. Som jeg liker godt og som liker me godt, men som jeg ikke er forelsket i. Og min x/kjæreste og jeg klarer ikke å holde oss unna hverandre lidenskapen og forelskelse er så sterk at vi ikke klarer det.. Fysisk umulighet. Det tenker jeg mye på. Viner lykkelige sammen, selvom vi er ulike. Og vi klarer ikke la være å være sammen... Så gruer meg til å si til han andre at vi ikke kan sees mer som annet enn venner Stor klem til deg hi! Håper det klaffer snart, sjekket deg for endometriose? Er det han som hadde barn og som var en del eldre enn deg? Husker du fortalte her inne da du nettopp hadde møtt han. Du virket så sprudlende forelsket Anonymous poster hash: ade0e...621
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #35 Skrevet 15. oktober 2013 Her går tankene i hvordan jeg skal holde ut å være kollega med min barndoms overgriper... Hun vet det ikke, kjenner meg ikke. Men jeg blir påminnet dette hver gang jeg ser henne. Anonymous poster hash: 633f0...348
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #36 Skrevet 15. oktober 2013 At jeg er forelsket i en jeg aldri har sett men chattet med i mange mnd. Vi blir aldri å møtes, da vi begge har familier og vil ha det slik. Men hadde vært spennende Anonymous poster hash: e6dac...814
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #37 Skrevet 15. oktober 2013 At jeg håper babyen kommer snart så hormonene snart faller på plass, for dette humøret tærer virkelig på både meg og mannen! At jeg gru-gleder meg til fødsel (er på overtid nå) Alt jeg må fikse i det nye huset. Fikser noe hver dag, men får stadig nye lister allikevel. Anonymous poster hash: beb94...fcd
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #38 Skrevet 15. oktober 2013 Her går tankene i hvordan jeg skal holde ut å være kollega med min barndoms overgriper... Hun vet det ikke, kjenner meg ikke. Men jeg blir påminnet dette hver gang jeg ser henne. Anonymous poster hash: 633f0...348 Å herregud, hvordan orker du? Kanskje du burde finne en annen jobb? Anonymous poster hash: f7ead...d78
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #39 Skrevet 15. oktober 2013 Her kverner tankene kontinuerlig rundt spørsmålet om jeg denne gangen skal komme meg gjennom 1. trimester, eller om det ender opp i SA nr 3 på rappen. Så lovende ut i starten, men det siste døgnet har jeg hatt smerter som minner om starten på den forrige aborten... Arg, så frustrerende å gå og vente på at det ev. tar seg opp og jeg begynner å blø... Kan ta noen dager, men jeg vil vite NÅ! Anonymous poster hash: a0083...74b
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #40 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg tenker daglig på min lille engel som ikke fikk leve og vokse opp. Så tenker jeg på at min lille gullklump snart er et år og skal feires stort. Så tenker jeg at jeg vil, vil, vil IKKE tilbake til den bedritne jobben min. Så tenker jeg at jeg gleder meg til mannen kommer hjem og at jeg håper at eldstemann snart blir frisk. Anonymous poster hash: 937c7...a0d
Gjest Anybody Skrevet 15. oktober 2013 #41 Skrevet 15. oktober 2013 At jeg har blitt sammen med x igjen. Og om det vil vare.. Og han fyren jeg må si det til før vi kan si det offentlig. Som jeg liker godt og som liker me godt, men som jeg ikke er forelsket i. Og min x/kjæreste og jeg klarer ikke å holde oss unna hverandre lidenskapen og forelskelse er så sterk at vi ikke klarer det.. Fysisk umulighet. Det tenker jeg mye på. Viner lykkelige sammen, selvom vi er ulike. Og vi klarer ikke la være å være sammen... Så gruer meg til å si til han andre at vi ikke kan sees mer som annet enn venner Stor klem til deg hi! Håper det klaffer snart, sjekket deg for endometriose? Er det han som hadde barn og som var en del eldre enn deg? Husker du fortalte her inne da du nettopp hadde møtt han. Du virket så sprudlende forelsket Anonymous poster hash: ade0e...621 Og det er vi enda så vi ble kjærester igjen igår
Dini Skrevet 15. oktober 2013 #42 Skrevet 15. oktober 2013 Her går tankene mye i forestående fødsel og tanker rundt der (er ganske redd), tiden etterpå, om storesøster blir sjalu eller om det kommer til å gå bra, hvordan det blir med to stk, kommer jeg til å takle det osv.. Andre ting jeg tenker på er økonomi (om nav beregner grunnlagene mine på nytt, har tapt 1/3 av inntekten min på å være sykemeldt..) så nå får vi det såvidt til å gå rundt. Hus, vi trenger et større hus, vi har pr i dag ett soverom og ett disponibelt rom, men det henger sammen med økonomi at vi ikke bare kan bytte. Og irriterer meg over at vi ikke kan fikse noe som helst i det huset vi eier grunnet at økonomien ikke strekker til. Jobb, kommer til å bytte jobb når permisjonen er ferdig grunnet at det er vanskelige arbeidstider [2-8] natt til dag 6 dager i uka. Bilen som burde vært fikset, men som ikke økonomien strekker til (heldigvis ikke trafikkfarlige feil). Tja, det var det jeg kom på..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #43 Skrevet 15. oktober 2013 Her går tankene i hvordan jeg skal holde ut å være kollega med min barndoms overgriper... Hun vet det ikke, kjenner meg ikke. Men jeg blir påminnet dette hver gang jeg ser henne. Anonymous poster hash: 633f0...348 Å herregud, hvordan orker du? Kanskje du burde finne en annen jobb? Anonymous poster hash: f7ead...d78 Det skulle jeg gjerne, men det er en del av utdanningen min.. så jeg må være der minst ett år. Anonymous poster hash: 633f0...348
mamma_bergen Skrevet 15. oktober 2013 #44 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg tenker mye på tannstatusen min, jeg burde absolutt vært en tur til tannlegen.. Og jeg tenker mye på en dott av en fyr som absolutt ikke fortjener å være så mye i tankene mine, og i samme sleng tenker jeg på om jeg noen gang kommer til å treffe "den rette" og få barn og større familie..
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #45 Skrevet 15. oktober 2013 Tenker på ei dustete kusine som alltid skal sammenligne barnet mitt med barnet sitt, og alltid kritiserer han for at han er slem og vill, 3 åringen min som alle elsker i bhg! Hun er skikkelig hønemor og vil absolutt ikke at sønnen hennes skal begynne på bhg,pga alle skrekkhistoriene. Nå er han snart 4, går i bleia, bruker smokk og blir matet. Anonymous poster hash: d8292...e07
jente_80 Skrevet 15. oktober 2013 #46 Skrevet 15. oktober 2013 At jeg nettopp har blitt diagnostisert med uhelbredelig sykdom Vet ikke hvordan jeg skal fortelle mannen. Anonymous poster hash: ade0e...621 Klem til deg ♥
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #47 Skrevet 15. oktober 2013 Holder på med søskenforsøk og tenker mye på det. Er også jobbsøker og tenker veldig mye på det. Anonymous poster hash: e1001...2f6
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #48 Skrevet 15. oktober 2013 At jeg er ulykkelig i ekteskapet med en mann som ikke hjelper til med noe, sover hele dagen og er generelt sur. At jeg trenger ny jobb som er bedre betalt. Hvordan jeg skal løse kabalen med barn og jobb om jeg blir skilt. At jeg har en klump i hjertet som er så vond å kjenne på konstant. At tårene triller hver eneste dag. Anonymous poster hash: 3845d...a62
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #49 Skrevet 15. oktober 2013 Var i møte med NAV i dag ang aap. Skal ha møte med sjefen i slutten av uken ang sykemelding. Livet føles helt svart og tårene triller hver dag. Anonymous poster hash: ebc8b...0bc
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 15. oktober 2013 #50 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg holder på å flytte fra mannen, og tenker mye på konsekvenser av det. Hvordan vil barna takle det, hvordan vil jeg takle det, og vil jeg klare meg økonomisk. Hvordan vil mannen takle det? Vil jeg noen gang få en mann igjen? Eller kommer jeg til å flytte hjem igjen med halen mellom beina?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå