Gå til innhold

hva opptar tankene dine om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en spesiell ting du tenker mye på, noen grunn til det

Her er det barnløsheten :( grubler mye på dette, alt for mye.

Anonymous poster hash: dd411...cf3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husbygging, skal straks i gang med egeninnsats

Bryllup til våren(lite og enkelt)

Får jeg fortsette i jobben min selv om vikariet får ut ved årskiftet

Når skal/kan vi begynne prøving på tredjemann.

Så er litt tankekjør om dagen kan man si.

Anonymous poster hash: f4217...7db
Skrevet

Ja en arv jeg skulle hatt i 1 år nå. Er så lei av å vente på den pga en duste onkel som gjør alt i sin makt for å hale ut tiden . Jeg trenger arven nå...

Skrevet

Den fordømte hodepinen som jeg ikke blir kvitt på noen som helst måte og som blokkerer alle andre tanker! Argh!

Skrevet

Så rart, fordi jeg leste.overskriften og tenkte jeg bare ville skrive litt om det jeg og, før jeg så at du HI, tenker på det samme. Er 36 år nå, har endelig fått et fast, stabilt forhold etter maaaaange år som singel, og jeg har alltid hatt lyst på barn, men nå ikke før nå er tiden den rette for meg. Og nå er jeg så livredd for at det er for sent. Har PCO og fryktelig sjelden mens, så har visst at det kan bli vanskelig.

Samtidig rundt oss får venner barn, blir veldig etablerte, folk spør om ikke jeg skal få meg en bolle i ovnen snart...

Jeg skulle bare så ønske at det var oss, at det var vi som også kunne være en del av det foreldre-universet.

Føler liksom at man ikke er en familie om man ikke har barn.

Anonymous poster hash: 0c558...9f9

Skrevet

Skal jeg forsette å jobbe med det jeg nå gjør,skal jeg ikke finne noe annet istedet...Men hva..?Hva er drømmejobben min? 

Vet ingenting...

Samt syke barn.Stakkars lille babyen min som er så syk...

Anonymous poster hash: a118f...84a
Skrevet

Hus. Skal vi prøve å bygge ut, håpe på at noe kommer for salg i området eller skal vi flytte vekk fra området?

Skrevet

Har altfor mye å gjøre på jobb, og jeg har eksamensinnlevering om 4 uker...det gnager om dagen!

Skrevet

Helsen min, prøver å ikke freake ut pga noe som endrer seg dag for dag og jeg ikke får time til MR før om tre uker...

Økonomien.

At jeg trolig aldri kommer til å få barn.

Ikke noe positivt :(

Anonymous poster hash: 24d70...26e
Skrevet

Brystbetennelse, fine nye bebisen, storebrors sjalusi og at jeg snart får besøk av familien.

Skrevet

Fire eksamensinnleveringer som jeg ikke har begynt på, og en fantastisk mann som ikke bor i samme by som meg. 

Skrevet

Tenker masse på forholdet mellom meg og samboer, det er så mye galt der, at jeg ikke vet om jeg skal gidde å fikse dette for endte gang, eller om jeg bare skal gi opp.. vet ikke hvor jeg skal begynne eller om jeg vil...

Anonymous poster hash: 3ccde...c3a
Skrevet

Avstandsforhold, og hvordan jeg skal klare å være "alenemor" til tre når mini kommer.

Skrevet

Jobber med å ta førerkort . I voksen alder og noe jeg har gruet og unngått i snart 20 år :( men må med tanke på barna mine og selvfølgelig vil jeg jo egentlig ha . Bare pga en påkjørsel som ung sliter jeg litt. Tenker på Ylva som er syk hvet dag flere ganger om dagen. Tenker på å flytte som vi skal om litt.Grubler på om jeg er ferdig med å få barn , er redd jeg angrer om jeg ikke får en til, men er redd for at det skal bli for mye med 3. Kanskje sertifikat vil hjelpe på logistikken :) Hue er fullt om dagen :(

Anonymous poster hash: ed539...257

Skrevet

Tenker på hvor hemmende den møkkaangsten min er for familien og at jeg er livredd for å bli deprimert, at jeg vil nave resten av livet eller bare være hjemme med barn. At jeg burde bli flinkere til ditt og bedre til datt... ikke min beste dag dette...

Anonymous poster hash: d90df...323

Skrevet

Tenker mye på at jeg har så vondt i ryggen... og det er no' dritt!

Men så går heldigvis tankene over på HVORFOR jeg har vondt i ryggen, og at på fredag skal vi få vite om denne Hvorfor er gutt eller jente, og at jeg har en Hvorfor til på 11 mnd hjemme, født ved hjelp av keisersnitt for under 1 år siden, så da er det ikke så rart :)

Og så går tankene videre til hvor heldig Hvorfor1 og Hvorfor2 er, som har to fantastiske storebrødre som gleder seg så veldig til å bli storebrødre igjen, på hvor heldig jeg er som har fått oppleve to fantastiske måter å få barn på. Jeg som ikke kunne få barn er 4-barns mamma!

Og så tenker jeg på hvor heldig vi alle er, som har en Supermann som passer så godt på oss. Og hvor heldig HAN er, som har oss å passe på ;)

Jeg har tenkt MYE på det en overlege sa til meg sist på sykehuset: at mange med PCOs blir veldig fertile med alderen, fordi hormonene "roer"seg, kaoset i kroppen forsvinner med alderen... Det var det ingen som sa til meg da jeg satt og gråt mine såre tårer tidlig i 20-åra. Men det er sikkert ikke så lett å si til en ulykkelig kvinne, hvis eneste tanke er å bli mor; "slapp av! Det kommer når du blir 40."

Skrevet

Økonomi ( får ikke jobb her i byen), oppussing og gjøre klart til salg til våren/sommeren, søke nye jobber, flytte til mitt hjemsted. Lengter etter å bli gravid, syns det er lenge å vente helt til sommeren med å prøve.. 

Skrevet

Ensomheten.. Har barna mine, som betyr alt for meg, men savner en å dele livet med! Savner nærhet, varme og kos. Savner noen å dele bekymringene med. Og har helt mistet truen på at jeg noen ganger blir å finne han :/ Uten han vil jeg heller ikke kunne kjøpe noe eget og flytte fra denne alt for lille leiligheten :(

Og skolen. Henger sånn etter! Bekymret for at jeg ikke vil klare eksamenene til jul. Redd for å ikke klare det, bli ferdig og få meg jobb...

Anonymous poster hash: a1c16...c72
Skrevet

Den idioten av en ex jeg har

Det er bortkastet energi! :) Han er en eks og det er jo fantastisk. Klem til deg.

Gjest Anybody
Skrevet

At jeg har blitt sammen med x igjen. Og om det vil vare.. Og han fyren jeg må si det til før vi kan si det offentlig. Som jeg liker godt og som liker me godt, men som jeg ikke er forelsket i. Og min x/kjæreste og jeg klarer ikke å holde oss unna hverandre lidenskapen og forelskelse er så sterk at vi ikke klarer det.. Fysisk umulighet.

Det tenker jeg mye på. Viner lykkelige sammen, selvom vi er ulike. Og vi klarer ikke la være å være sammen...

Så gruer meg til å si til han andre at vi ikke kan sees mer som annet enn venner :(

Stor klem til deg hi! Håper det klaffer snart, sjekket deg for endometriose?

Skrevet

Er det en spesiell ting du tenker mye på, noen grunn til det

Her er det barnløsheten :( grubler mye på dette, alt for mye.Anonymous poster hash: dd411...cf3

Hos oss hjalp det og tenke at vi FÅR barn, men vi vet bare ikke når.

Send gjerne pm, hvis du vil ha mere info om IVF/Icsi

Svarer på det jeg kan. Ha prøvet både her og i Dk

Lykke til

Og husk: Du blir mamma :)

Skrevet

Blir det baby i mai eller ikke? Hvis det ikke blir baby hva gjør jeg da, jeg har bare jobb ut mars? Kan jeg finne en jobb jeg liker?

Anonymous poster hash: b9059...e62

Skrevet

Det er bortkastet energi! :) Han er en eks og det er jo fantastisk. Klem til deg.

joa, men fortsatt far til mitt barn, og kranglet senest istad.

Skrevet

joa, men fortsatt far til mitt barn, og kranglet senest istad.

Huff, ja det er ikke greit. Må innrømme at jeg ikke tenkte på at dere hadde felles barn. Du prøver sikkert å holde kommunikasjonen på et minimum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...