Gå til innhold

Hvor mye trener dere? Og hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker svar fra alle.

Anonymous poster hash: 1eb6d...f60
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kettle bells, walknjog og corebar. Mellom 6 og 8 treningstimer (de er på 45/60 min) i uka.

Skrevet

Jeg trener litt av hvert... Ikke noe fast program i den travle hverdagen. 

Jeg prøver å trene 3 ganger i uka, men siden ukene er ulike og ungene fra tid til annen blir syk er det vel mer reelt 1-2. Selv om jeg i perioder trener 3 ganger i uka.

Jeg går på saltimer som bosu, pump/step, spinning, også bruker jeg å trene styrke med hovedvekt på mage,rygg og armer.

Anonymous poster hash: 1d56e...fca
Skrevet

Trener 4 ggr i uka. Litt forskjellig. Ellipse maskin, tredemølle og spinning for cardio. Styrke med frie vekter og apparater, av og til bodypump.

Anonymous poster hash: 2c42d...65f

Skrevet

Trener hver dag. Styrke, step, aerobic, intervall, løping, ridning, dans. Er instruktør på både aerobic og dans.

Anonymous poster hash: d9877...6f3
Skrevet

Jogger 3 ganger i uka, ca 1 mil (50 min) per gang.

Anonymous poster hash: 80325...326
Skrevet

En dag med Jillian MIchaels (en økt på en av hennes tre videoer jeg har) og deretter 1000m svømming. Så prøver jeg og få til 4 dager med min 10km jogging og en dag til med elipsemaskin kombinert med styrektrening innimellom tråkkingen. Og den ssite adgen håper jeg på joggetur, slik at det blir mil på ei uke.

Nå å jeg legge til at jeg jobber på kontor, og barna er forholdsvis store, slik at jeg ikke "leker "med de. Det vil si at je gtilbringer melom 8 og 10 timer på ræve hver dag bare på jobb og transport til/fra. Så jeg trener ikke mer enn at jeg har ok form. En kontrorotte bør trene hver dag for og holde seg frisk og rask, har jeg hørt. mens en med mye gåing og bevegelse i jobben sin kan slippe unna med et par-tre økter i uka. Heldigvsi ELSKER jeg joggeturene min med musikk på øret og det tempo JEG føler for akkurat den dagen...Da lar jeg tankene fly og ikke et eneste problem trenger og bli løst. Verre med styrektreningene jeg har. HATER det, men må til, desverre....

Anonymous poster hash: 1b858...e93
Skrevet

Jeg trener hver dag, akkurat nå er det 30 day shred, zumba og jogging det går i. Drømmer om treningstudio med saltimer som har bodypump og spinning men det har jeg ikke tilgang på her jeg bor dessverre, så da blir det trening i stua og i lysløypa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...