Edelweis Skrevet 15. oktober 2013 #27 Skrevet 15. oktober 2013 De kan ikke ta ul i dag å si at du er 5 dager over. Alle bsrn er forskjellige til termin. Det er ordinær ultralyd som fastsetter termin og alle må forholde seg til den dette synes jeg er merkelig.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #28 Skrevet 15. oktober 2013 De kan ikke ta ul i dag å si at du er 5 dager over. Alle bsrn er forskjellige til termin. Det er ordinær ultralyd som fastsetter termin og alle må forholde seg til den dette synes jeg er merkelig. Aldri hørt om dette før.. Anonymous poster hash: c9e37...a9b
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #29 Skrevet 15. oktober 2013 De kan ikke ta ul i dag å si at du er 5 dager over. Alle bsrn er forskjellige til termin. Det er ordinær ultralyd som fastsetter termin og alle må forholde seg til den dette synes jeg er merkelig. Aldri hørt om dette før.. At termin blir forandret på overtid, altså.. Anonymous poster hash: c9e37...a9b Anonymous poster hash: c9e37...a9b
Edelweis Skrevet 15. oktober 2013 #30 Skrevet 15. oktober 2013 De kan ikke ta ul i dag å si at du er 5 dager over. Alle bsrn er forskjellige til termin. Det er ordinær ultralyd som fastsetter termin og alle må forholde seg til den dette synes jeg er merkelig. Aldri hørt om dette før.. At termin blir forandret på overtid, altså.. Anonymous poster hash: c9e37...a9b Anonymous poster hash: c9e37...a9b nei det går jo ikke. Med mindre baby var liten og morkaken fungerer fint da, så de mener han kan ha godt av en liten uke til. Men termindato blir satt på oul.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #31 Skrevet 15. oktober 2013 De kan ikke ta ul i dag å si at du er 5 dager over. Alle bsrn er forskjellige til termin. Det er ordinær ultralyd som fastsetter termin og alle må forholde seg til den dette synes jeg er merkelig.Aldri hørt om dette før.. At termin blir forandret på overtid, altså.. Anonymous poster hash: c9e37...a9b Anonymous poster hash: c9e37...a9b nei det går jo ikke. Med mindre baby var liten og morkaken fungerer fint da, så de mener han kan ha godt av en liten uke til. Men termindato blir satt på oul. Signerer Venterpåfar. Grunnen til at OUL er ved 18-20 uke, er fordi det er på det tidspunktene babyene er mest like i størrelse, og da er det lettest å fastsette en termin. Utover svangerskapet etter disse ukene vokser fosterne så forskjellig at det er vanskelig å si når termin er. Anonymous poster hash: 9455e...fb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå