Gå til innhold

Nå er jeg 12 dager over,men

Anbefalte innlegg

Skrevet

legen vil ikke gjøre noe enda ;( mener jeg har tatt feil dato. denne mannen satt 25 Oktober,men alle andre jeg har vert hos,satt 3 Oktober, hva bør jeg gjøre her? hvem har rett? det er han som har sjekket meg hver mnd,men han har aldri tatt ultralyd og det er de som har tatt det som sier at terminen var 3 Oktober,men han gir seg ikke.

Anonymous poster hash: 127fd...c5b
Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymbruker85
Skrevet

Da må du kreve det, ultralyd maskinen tar mer riktig enn legen din.

Skrevet

Ringe føden? Høres for galt ut at du skal gå lengre nå!

Anonymous poster hash: 53d18...797
Skrevet

Er det så at legen ikke vil henvise deg til overtidskontroll, fordi han holder fast ved en termin han har satt selv?. Da hadde jeg sluttet å gå til denne legen og tatt kontakt med fødeavdelingen, i dag.

Anonymous poster hash: 55e96...8de
Skrevet

Hæ? Har ikke sykehuset tatt ul?

Ring dit?!

Skrevet

Det stemmer han nekter for at jeg er på overtid. denne legen er ikke fra sykhuset,han er fastlegen min. Har tatt 2 Ultralyder på sykhuset og 3d Bilder på Volvat og alle sa samme termindato den 3.

Skrevet

Du ringer føden med en gang og foklarere problemt. Så forlanger du å komme inn på en UL med en gang.

Anonymous poster hash: e4052...d8d
Skrevet

Men hvis du ikke går hos jordmor må du ringe sykehuset og kreve å komme inn. 

Anonymous poster hash: bd25d...05b
Skrevet

Ja, men så ring føden da!!

Man går ikke lengre enn en uke over tiden for tiden, de har tatt ul og har da mappen din liggende og da også din termindato, si det som det er at han ikke vil henvise til overtidskontroll og at du vil ha den så fort som mulig basert på termindato tatt fra ul hos det sykehuset.

Skrevet

men har du ikke ett skriv eller noe fra OUL så forteller når terminen er??

legen din kan vel ikke si i mot det vel? i såfall bør du bytte lege!!

men du kan også ringe en annen lege og be den legen gi deg overtidskontroll.

man må ikke bruke fastlegen.

Skrevet

Da skal jeg gjøre det. Nei har kun gått hos fastlegen min gjennom hele svangerskapet.

Skrevet

Vil unngå og bytte lege, fordi han kjenner meg og min historie og vert legen min siden jeg var baby,men her gjør han feil,men er ellers en veldig god lege,men skal ringe føden med engang. Takk for svar damer

Skrevet

Fikk time med engang jeg, kl 13. veldig glad nå.

Skrevet

Så bra!! Lykke til!

Skrevet

Det er da ultralyddatoen som teller! Drit i fastlegen og ring sykehuset selv. De har jo i papirene sine at du har hatt termin for snart 2 (!) uker siden.. Lykke til ! :)

Skrevet

Så nå du får komme inn :) så bra!

Skrevet

Hva er dette for en lege da? Bra du skal inn på føden nå. Lykke til!

Skrevet (endret)

Dessuten så hadde jeg bytta lege umiddelbart!! Uansett hvor lenge du har hatt han, det hadde vært et så stort overtråkk at han liksom vet bedre enn ultralyden hvor langt du er på vei at han tenker å la deg gå 22 dager over termin!!!?

Hva tror han at han er? GUD?

Fysj!

Endret av Myrsnipa1♂&snart2♀
Skrevet

Da har jeg vert på føden. ingen av datoene var riktige. hadde termin den 10 Oktober,så er kun 5 dager over heldigvis. fikk med meg skriv til legen,slikt at de tar ut lillebror om max 5 dager

Skrevet

Hehe, hæ? Har de tatt feil på ordinær ul?

Hvordan går dette an?

Bra uansett at du er inne i systemet nå da, men hvordan kan det ha seg at ingen har fått med seg riktig termin? :)

Skrevet

det synes jeg også er merkelig,de har ikke tatt feil på mine andre 2,men nå klarte de det,men er jo nærmest den termin jeg satte, jeg trodde det var den 8.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...