Gå til innhold

Uke 41+5, kan jeg ta klyster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke hatt avføring siden fredag og kjenner at jeg må på toalettet men får ikke noe ut. Det begynner å bli veldig trykk, og det er smertefullt å sitte.

Er det noen som har erfaring med klyster i graviditeten? Har fått beskjed fra sykehuset at jeg kan få det om 2 dager da jeg skal bli igangsatt, men vet ikke om jeg kan vente så lenge. Har også hørt at man ikke skal administrere lakserende selv i graviditete, men jeg er rimelig desperat.

Anonymous poster hash: 96cec...593

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Gjest Anybody
Skrevet

Du kan iallefal bruke sånn saltvann, det fikk jeg lov til.

Så kan du jo prøve med malt eller svisker?

Skrevet

Vanskelig å svare i grunn. Men jeg vet at jeg garantert hadde gjort d selv. Verste som kan skje er vel at fødsel settes i gang ;)

Skrevet

Jeg fikk klyster på sykehuset i forbindelse med at fødsel nr 1 var i gang. Det kickstartet riene noe helt vanvittig, kroppen gikk over i ekstremt smertefulle styrtrier og 30 min senere hadde jeg full åpning.. Hadde ikke turt det.. Men ring sykehuset og hør siden du tydeligvis har store plager!

Anonymous poster hash: 5f56a...943
Skrevet

Jeg fikk klyster på sykehuset ved igangsettingen. Jeg fikk IKKE stormrier. Jeg hadde garantert brukt klyster hjemme om jeg ikke hadde fått til nr 2!!!

Anonymous poster hash: 6dbf8...0e2

Skrevet

Jeg fikk klyster på sykehuset i forbindelse med at fødsel nr 1 var i gang. Det kickstartet riene noe helt vanvittig, kroppen gikk over i ekstremt smertefulle styrtrier og 30 min senere hadde jeg full åpning.. Hadde ikke turt det.. Men ring sykehuset og hør siden du tydeligvis har store plager!

Anonymous poster hash: 5f56a...943

Er dette jeg har hørt at kan skje. Er redd for at om jeg venter til torsdag så er trykket så stort at i det sykepkeier setter klysteret vil det blåse ut og den eneste hvite flekken på veggen vil være konturen av en sykepleier.

Problemet er at livmoren ligger så baktil at barnets hode har stengt av for avføringen. Har prøvd å spise sterk kebab og svisker, det eneste som skjer er at jeg føler det blir mer trykk.

Nevnte det på overtidskontroll, men så lenge både jeg og barnet er friskt gjør de ingenting før 42+0.

Hi

Skrevet

Kan du ikke ta en mikrolax, sånn en liten en, den virker nederst i tarmen

Anonymous poster hash: 0535a...e68

Skrevet

Fikk klyster på sykehuset og jeg fikk ikke stormrier.

Anonymous poster hash: 4995a...ab5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...