Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #1 Skrevet 15. oktober 2013 http://shop.acnestudios.com/shop/women/accessories/canada-light-green.html Jeg elsker egentlig fargen men den blir kanskje litt for knall til denne årstiden? Hva syns dere? Anonymous poster hash: fc2af...efa
Mamma4livet Skrevet 15. oktober 2013 #2 Skrevet 15. oktober 2013 Nei, men det er kun fordi jeg ikke kler fargen. Jeg synes det er nydelig med et skjerf med litt farge i kombinasjon av de litt grå og kjedelige fargene man kler seg i på vinteren.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #4 Skrevet 15. oktober 2013 Kjempefint med litt farge, kanskje spesielt i denne årstiden! Og jeg bruker mine canada skjerf året rundt. Vurderer selv det lilla eller lyseblå, men klarer ikke helt å rettferdiggjøre enda ett skjerf helt enda.. (har tre stykker). Anonymous poster hash: c724a...36b
minion Skrevet 15. oktober 2013 #5 Skrevet 15. oktober 2013 Tja.. Har gått så uendelig lei av burgunder og grå. 70% av Blindern studentene går rundt med det som ser ut som et uniform. Alt er nok bedre enn det?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #6 Skrevet 15. oktober 2013 Nei, synes den fargen er mer en sommerfarge. Anonymous poster hash: b8901...aa1
pip pip Skrevet 15. oktober 2013 #7 Skrevet 15. oktober 2013 Ja det kunne jeg fint ha gjort Synes ikke det er noe problem å bruke den fargen på et skjerf om vinteren!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #9 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg kler den fargen utrolig dårlig så jeg hadde ikke kjøpt det til meg selv nei, men jeg synes det er helt greit med litt farge om vinteren også og synes fint du kan gå med det skjerfet om du liker fargen. Anonymous poster hash: 8b1b3...5c7
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #10 Skrevet 15. oktober 2013 Kunne godt kjøpt det om det hadde kostet 200kr og ikke 900!! Anonymous poster hash: b89eb...6ca
Bustetroll Skrevet 15. oktober 2013 #11 Skrevet 15. oktober 2013 Ja, fargen var fin den. Men aldri livet om jeg hadde brukt nesten tusen kr på et skjerf. *ristepåhodet*
Modesty Blaise. Skrevet 15. oktober 2013 #12 Skrevet 15. oktober 2013 Var spørsmålet i tråden, kunne dere kjøpt et skjerf i denne fargen, eller kunne dere kjøpt er skjerf til denne prisen? Vent litt, lese overskriften en gang til, det var fargen som var spørsmålet ja.... Og nei, jeg kunne ikke kjøpt denne fargen, da hadde det sett ut som jeg var fyllesyk... Er fargen fin på vinteren, jepp, hvis den passer til deg så er den det
Gjest Anybody Skrevet 15. oktober 2013 #13 Skrevet 15. oktober 2013 Nydelig skjerf! Og farge, dog ikke min farge! Men flott å bruke farger denne tiden på året, jeg bruker mye sennepsgult, militærgrønt, plomme og burgunder fint ens farger til ellers varte klær
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #14 Skrevet 15. oktober 2013 Nydelig skjerf! Og farge, dog ikke min farge! Men flott å bruke farger denne tiden på året, jeg bruker mye sennepsgult, militærgrønt, plomme og burgunder fint ens farger til ellers varte klær Helt utenfor tema - men jeg ble så overrasket over hvilke farger du bruker å gå med. I mitt hode har jeg dannet meg et bilde av hvordan du ser ut (etter å ha lest mye om deg for et års tid tilbake) og det harmonerer liksom ikke.. Fargene du beskriver er nydelige de, men passer aller best til rødhårede jenter og jeg trodde du var lys blond som kledde sommerfarger. Så rart at man danner seg et bilde av en persons utseende uten å ha sett de. Anonymous poster hash: 590fe...42f
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #15 Skrevet 15. oktober 2013 Fargen var fin, men jeg har rødt hår og knall grønne øyne og da blir den typen grønn for blass for meg Anonymous poster hash: 283bb...5fc
Gjest Anybody Skrevet 15. oktober 2013 #16 Skrevet 15. oktober 2013 Nydelig skjerf! Og farge, dog ikke min farge! Men flott å bruke farger denne tiden på året, jeg bruker mye sennepsgult, militærgrønt, plomme og burgunder fint ens farger til ellers varte klær Helt utenfor tema - men jeg ble så overrasket over hvilke farger du bruker å gå med. I mitt hode har jeg dannet meg et bilde av hvordan du ser ut (etter å ha lest mye om deg for et års tid tilbake) og det harmonerer liksom ikke.. Fargene du beskriver er nydelige de, men passer aller best til rødhårede jenter og jeg trodde du var lys blond som kledde sommerfarger. Så rart at man danner seg et bilde av en persons utseende uten å ha sett de. Anonymous poster hash: 590fe...42f Hehe så moro, du tar ikke helt feil! Jeg er lysblond, men har veldig mørkebrune øyne. Så om sommeren er jeg nøttebrun og går i alt av sarte pasteller, fuksia, gult og hvitt. Men om vinteren blir jeg veldig lys, elfensbensfarget med rosa kinn. Og da kler jeg best plomme, burgunder, sennepsgult og typiske jordfarger samt gull. Så din ide om meg stemmer halve året
Biola Linnea Skrevet 15. oktober 2013 #17 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg syns og den var fin. Jeg ville kjøpt den.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #18 Skrevet 15. oktober 2013 Fin, men nei takk. Kler ikke fargen. Anonymous poster hash: 8f3a2...8c0
Elsker livet Skrevet 15. oktober 2013 #19 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg kunne nok ikke kjøpt et acne skjerf i denne fargen. Mest pga. prisen, da hadde jeg heller kjøpt en nøytral farge. Jeg kunne godt kjøpt et billig skjerf i en sprelsk farge, men akkurat denne fargen er jeg ikke så glad i.
Von Hertelhofen Skrevet 15. oktober 2013 #20 Skrevet 15. oktober 2013 Var spørsmålet i tråden, kunne dere kjøpt et skjerf i denne fargen, eller kunne dere kjøpt er skjerf til denne prisen? Vent litt, lese overskriften en gang til, det var fargen som var spørsmålet ja.... Og nei, jeg kunne ikke kjøpt denne fargen, da hadde det sett ut som jeg var fyllesyk... Er fargen fin på vinteren, jepp, hvis den passer til deg så er den det Det står egentlig; kunne dere kjøpt ACNE skjerfet i denne fargen. Nei, jeg kunne ikke kjøpt ACNE skjerfet i noen farger. Spesielt ikke den grønne for den fargen gjør at jeg ser ut som et vandrende lik!
Modesty Blaise. Skrevet 15. oktober 2013 #21 Skrevet 15. oktober 2013 Var spørsmålet i tråden, kunne dere kjøpt et skjerf i denne fargen, eller kunne dere kjøpt er skjerf til denne prisen? Vent litt, lese overskriften en gang til, det var fargen som var spørsmålet ja.... Og nei, jeg kunne ikke kjøpt denne fargen, da hadde det sett ut som jeg var fyllesyk... Er fargen fin på vinteren, jepp, hvis den passer til deg så er den det Det står egentlig; kunne dere kjøpt ACNE skjerfet i denne fargen. Nei, jeg kunne ikke kjøpt ACNE skjerfet i noen farger. Spesielt ikke den grønne for den fargen gjør at jeg ser ut som et vandrende lik! Du har helt rett! Men poenget var vel uansett at prisen på det ikke var temaet sånn sett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå