Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #1 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg verker etter å starte med innkjøpene til den lille, men er altfor kort på vei til at alt er sikkert enda. Når har dere andre her startet med innkjøpene? Når er det tid for å kjøpe klær, smokker osv, og når handlet dere vogn og vugge og slikt? Anonymous poster hash: de21a...04e
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #2 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg begynte i forrige uke. Er nå 35 uker på vei. Anonymous poster hash: d9ad5...d47
hønemor0408 Skrevet 15. oktober 2013 #3 Skrevet 15. oktober 2013 jeg syns det er lurt å vente til man er over 12 uker i hvertfall selv handlet jeg det første når jeg var 14 uker men det er fordi det var en sabla godt tilbud.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #4 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg har ventet til etter ordinær ultralyd. Bortsett fra med første, da kjøpte noen få ting når jeg var passert 12 uker. De store tingene, vogn, seng , bilstol, stellebord har jeg kjøpt/bestilt mellom uke 30-34. Anonymous poster hash: 398b4...e9b
Gjest Anonymbruker85 Skrevet 15. oktober 2013 #5 Skrevet 15. oktober 2013 Begynte når jeg var 8 uker på vei alt var klart til jeg hadde 3 månder igjen
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #6 Skrevet 15. oktober 2013 Synes det er best å vente til etter ordinær ultralyd i hvert fall. Jeg er i uke 25 og har akkurat kjøpt bilstol og vogn, synes det er greit å fordele utgiftene litt. Anonymous poster hash: 2f73f...bcb
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #7 Skrevet 15. oktober 2013 Greit å vente med dyre innkjøp til etter ordinær ultralyd. Men litt klær kan du jo starte med allerede etter 12-13 uker syns jeg Mye er kjekt å vente med til etter at babyen er født, for å se hvilken personlighet den har. Min første måtte samsoves med de første 3-4 mnd og hylskrek i lekegrind, så både lekegrinda og vuggen vi hadde investert i ble skikkelige bomkjøp. Noe vi derimot fikk god bruk for da var en god bæresele. Anonymous poster hash: 06df8...e2a
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 15. oktober 2013 #8 Skrevet 15. oktober 2013 Vi har begynt rundt ca uke 34-35 alle gangene.
Mars17 Skrevet 15. oktober 2013 #9 Skrevet 15. oktober 2013 Vi kjøpte ett antrekk etter vi hadde vært på tidlig ul i uke 9, ellers kjøpte vi vogn og bilstol i sommer rundt uke 16-17 tipper jeg, fikk tilbud brukt, var veldig billig, kjøpte seng i uke 26, igjen super tilbud, og småtteri kjøper jeg innimellom hele tiden.. ;-)
Groosalugg Skrevet 15. oktober 2013 #10 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg kjøpte vogan i uke 14. Synes det var alt for tidlig egentlig, og tenkte mye på hvor trist det ville være å ha den stående hvis noe gikk galt. Kjøpte den da fordi et vennepar av oss skulle selge sin, og jeg visste jeg ville ha den typen vogn. Resten har vi kjøpt litt etter litt siden OUL, madrass og dyne kjøpte vi nå i helga. Nå er jeg 31 uker på vei. Skal vel fortsatt handle inn noe småtteri som klær, kluter etc. Men ellers er alt på plass nå.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #11 Skrevet 15. oktober 2013 Uke 34, ikke begynt.. Kjenner det nærmer seg tiden får å komme igang... Men du vet... I morgen, i morgen men ikkje i dag..... Hehe. Har en mann som er på jobbreise hele tiden og jeg tenker alltid at jeg skal begynne når han kommer hjem, men da prioriterer jeg stort sett søvn... :-p Jeg trenger en effektiv dag helt alene så klarer jeg nok ordne det meste av innkjøp Anonymous poster hash: 36aad...304
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #12 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg er så "gal" at jeg startet en verpekasse da vi begynte prøvingen. Ikke de dyre tingene, men klær og andre småvarer på tilbud. Var midt i da Barnas Hus her i området hadde omlegging av bedriftsystemet så de solgte ut MYE til ekstremt lave priser (10 kr for en pakke med 100 gasskluter f.eks.). Jeg har såklart vært redd for å miste, og har opplevd en MA, men jeg følte ikke jeg kunne la det gå utover meg. Derfor valgte jeg å fortsette å handle inn. Er nå 37 uker på vei med nr 2 og så og si alt har vært på plass siden uke 20/22. Har gjort det slik for å vite at vi har råd til de største utgiftene. Anonymous poster hash: e1f96...cd5
Fullrulle86 Skrevet 15. oktober 2013 #13 Skrevet 15. oktober 2013 Begynn nå du vil! Jeg syns det vsr greit å fordele utgiftene. Vonga kjøpte jeg i uke 25, for en må huske på at mange vogner kan ha 8-12 ukers bestillingstid! Da går tiden plutselig fort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå