Gå til innhold

I dag skal barnet mitt ta MMR-vaksinen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært et vanskelig valg, og jeg har ombestemt meg stort sett hver dag i det siste, frem og tilbake. Jeg har nå kommet fram til at det beste er å ta vaksinen, fordi sykdommene vaksinen beskytter mot, kan medføre blant annet hjernehinnebetennelse, noe jeg ser på som svært farlig. Hadde ikke kunnet tilgi meg selv hvis noe sånt skjedde.

Jeg har lest lista over bivirkninger og den ser utvilsomt veldig skummel ut, men det er som å ta et valg mellom pest og kolera (eller noe sånt) så jeg har bare vært nødt til å bestemme meg. Jeg vet at mange argumenterer med at "disse sykdommene er så godt som utryddet i Europa", men med all den innvandringen som foregår så er jeg redd for at de uvaksinerte norske barna kan bli smittet av barn fra for eksempel Afrika.

Håper jeg har tatt det riktige valget!! Det får nå bare briste eller bære.

Anonymous poster hash: 3d549...fb5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det viktigste er at når man først har tatt et valg så må man velge å tro at det er det riktige ut fra det en vet der og da.

Anonymous poster hash: 08fe9...087
Skrevet

Ja ikke sant. Jeg merker at jeg kan bli usikker fortsatt, men jeg er nødt til å ta et valg, og da "vant" det å ta vaksinen nå. Jeg håper bare jeg har tatt det riktige valget. 

Anonymous poster hash: 3d549...fb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...