LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. oktober 2013 #1 Skrevet 15. oktober 2013 - fireåringen har hjemmedag, og forlangte kakao til frokosten, samt Timmys Jul på tv. Dessuten har hun funnet fram sin røde ulldress og nisselua i skuffen. Så da sitter vi nå her da, og venter på julenissen!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 15. oktober 2013 #2 Skrevet 15. oktober 2013 PÅ HØY TID!!! Det er jo tross alt midt i oktober allerede. Bare å knekke i gang med pepperkakebaking og gløggdrikking! Hohoho, vel... på en måte godt det ikke er påskeharen dere venter på ihvertfall.
Mamma_til_2 Skrevet 16. oktober 2013 #3 Skrevet 16. oktober 2013 jada her er det Barbies julefilm som surrer og går, julebrus er og forlangt til lørdag sammen med pepperkaker! 6åringen så det nemlig på butikken i dag!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2013 Her fikk de visst pepperkaker i barnehagen i forrige uke, så det er tydelig vi er igang ja! Angående påskeharen- vesla spurte faktisk her om dagen når han kom, etter at vi snakket litt om jul og julenissen.
ms.Pond Skrevet 17. oktober 2013 #5 Skrevet 17. oktober 2013 Her har den første snøen kommet i dag, så nå er faktisk julestemninga på god vei Bare synd den rekker å gi seg før desember, da er jeg gjerne lei alt som heter snø Julebrus, pepperkaker, julesjokolade - man blir ikke spart for noe så fort sommeren har takket for seg.
Mamma_til_2 Skrevet 17. oktober 2013 #6 Skrevet 17. oktober 2013 Ikke si det til noen men jeg gleder meg til den første snøen kommer, det er nydelig hvitt teppe som skuler alt det mørke og triste høsten har laget til! Når jeg kjenner etter så har jeg ett snev av barnslig glede i kroppen når jeg tenker på snøen og jula
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter #7 Skrevet 17. oktober 2013 Snø er fint, men dessverre ikke noe som uten videre dukker opp her i distriktet. I fjor var vi heldig, da hadde vi en del, men som regel kommer det da etter jul.. Jeg ELSKER jula jeg, og spesielt etter jeg fikk barn. Elsker tradisjonene, pakkekalender, bakingen, pyntingen, kakene, maten, samværet, filmene, ALT! Hele desember er fantastisk, og jeg er faktisk også glad i å gå på jobb den mnd, fordi det er så god stemning.
bIomstre Skrevet 17. oktober 2013 #8 Skrevet 17. oktober 2013 Ai, jeg har visst en jobb å gjøre... Fremdeles peppernøtter igjen fra i fjor! (Enda jeg putter de i nøtteblandingen jeg har med i nista) Når kan vi begynne med julenick?
LilleBjella Skrevet 20. oktober 2013 #9 Skrevet 20. oktober 2013 Oioioi. Jeg tviholder på "høst-stemningen". Julestemning slipper ikke til før første søndag i advent!!! Det eneste julete jeg må gjøre innen den tid er eventuelt noe gaveshopping og kalender-greier. Men så er vi til gjengjeld julete til tusen når desember først kommer. Gleder meg til kjøpe amaryllis og svibler, kjenner lukta av kongerøkelse og ha verdens beste julebrus i kjøleskapet. Bake pepperkaker med ungene. Og brune pinner må bakes så nært opp til julaften som mulig, for å unngå massiv smugspising (av meg) og for trang julekjole. Og jeg gleder meg også villt til julebord med jobben, med hotellovernatting på både meg og mannen. Og jula i år skal feires i eget hus, med bare familien. Og håper at ikke andre blir snurt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå