Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #1 Skrevet 15. oktober 2013 Onsdag i forrige uke begynte det med spotting. Fredag ble det moderat blødning. I løpet av lørdag kom smertene og hele søndag og igår var det regelmessige, smertefulle samnentrekninger. Helt på høyde med rier. Igår ettermiddag kom det ut, smertene avtok og blødningen ble minimal. Men idag har sammentrekningene begynt igjen. Men nå stråler de ut i ryggen også og er like vonde som på det verste igår. Er dette vanlig? Burde jeg oppsøke lege? Var fullgåtte 11 uker om det har noen betydning? Anonymous poster hash: 28e0f...f9b
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #2 Skrevet 15. oktober 2013 Ingen med erfaring? Anonymous poster hash: 28e0f...f9b
Edie Britt Skrevet 15. oktober 2013 #3 Skrevet 15. oktober 2013 Du skal selvfølgelig oppsøke lege om du har hatt en spontanabort!!
<3 2G <3 Skrevet 15. oktober 2013 #4 Skrevet 15. oktober 2013 Kontakt lege, kan være rester som ikke kommer ut av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #5 Skrevet 15. oktober 2013 Oppsøk lege! Du bør uansett få sjekket om alt kommer ut av seg selv, eller om du trenger hjelp. Jeg ventet selv for lenge med å oppsøke lege, blødde veldig mye og det endte med stort blodtap som jeg brukte flere måneder på å koke meg etter. Kondolerer og lykke til med å takle både det fysiske og det psykiske! Anonymous poster hash: f5866...b0c
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #6 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg ser at jeg glemte å skrive at jeg har time til innvendig ultralyd og svangerskapskontroll på fredag. Sorry, jeg er litt i ulage idag. Det jeg lurer på er om det er nødvendig å kontakte lege før det? Takk for svar. Anonymous poster hash: 28e0f...f9b
Edie Britt Skrevet 15. oktober 2013 #7 Skrevet 15. oktober 2013 Du kan ringe til fødeavdelingen på sykehuset og snakke med de om smertene du har. Det kan hende de ber deg om å ta smertestillende, og det kan hende de ber deg komme nå for en sjekk. Men det vet du ikke før du ringer Jeg tok abort på sykehuset og når jeg var kommet hjem, fikk jeg et par dager senere voldsomme smerter i magen. Og det var etter at aborten burde være ferdig. Fikk beskjed om å ta ibux og se det an. Synes du burde ringe.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #8 Skrevet 15. oktober 2013 Du kan ringe til fødeavdelingen på sykehuset og snakke med de om smertene du har. Det kan hende de ber deg om å ta smertestillende, og det kan hende de ber deg komme nå for en sjekk. Men det vet du ikke før du ringer Jeg tok abort på sykehuset og når jeg var kommet hjem, fikk jeg et par dager senere voldsomme smerter i magen. Og det var etter at aborten burde være ferdig. Fikk beskjed om å ta ibux og se det an. Synes du burde ringe. Ja, jeg får gjøre det. Har litt legeskrekk og vegrer meg, men får være voksen! Tusen takk for svar Anonymous poster hash: 28e0f...f9b
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #9 Skrevet 15. oktober 2013 Kan ligge rester. Anonymous poster hash: 2ff7e...7c9
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #10 Skrevet 15. oktober 2013 Du må nok oppsøke lege enten du vil eller ikke. Skulle det ligge rester der kan du få en alvorlig infeksjon du neppe vil ha. Masse lykke til. Trist det du opplever. Har selv mistet sent, å det opplevde jeg veldig tungt Klem til deg Anonymous poster hash: 1e610...f2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå