Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #1 Skrevet 15. oktober 2013 Og fra når startet det cirka? Står i mange bøker at de fleste vil syns det begynne å bli tungt fra uke 30, og at etter uke 30 får man mye vondter her og der. Stemmer dette for deg? Med nummer en syns jeg aldri det ble spesielt tungt, denne gangen her er det helt annerledes og jeg er bare i uke 26.. mer vondt i bekken, murringer, strekking osv. Anonymous poster hash: 47917...c88
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #2 Skrevet 15. oktober 2013 Alle mine 5 svangerskap har vert like. Eneste som var vondt her var når babyen lå og spente/presset i ribbeina på høyre side. Det igjen førte til vondt i ryggen. Anonymous poster hash: d4057...569
Plutselig_gravid Skrevet 15. oktober 2013 #3 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg har 4 fullgåtte svangerskap bak meg og svangerskap nr 2 var det verste. Jeg begynte med kraftig bekkenløsning og hyppige kynnere/nedpress/stikkinger i uke 18. Innen uke 27 klarte jeg ikke lenger å bevege meg særlig uten hjelp. Jeg fikk også premature rier, men det stoppet heldigvis. De fleste jeg kjenner har ikke hatt noen flere plager med nr 2 enn nr 1, så det er heldigvis ikke sånn for alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå